FANDOM

"Hän on typerys. Hän on amatööri. Mutta olen suostunut pitämään hänet sillä hän on voimakas. Ja ehkä jonain päivänä jonkun valitettava kuolema voi pelastaa meidät muut..."
Zaktan
"Koura"
Koura.jpg
Titaani
Voimat Laserkatse
Naamio Ei ole
Välineet Kourat, kanuuna
Tilanne Tuntematon

"Koura" on titaani.

Elämänkerta Muokkaa

"Koura" oli joskus Matoran. Mutta hän halusi valtaa ja oppi pyhän voimasiirron voiman. Hän käytti sitä mahtavimpaa Toaa, Toien Toaa vastaan, imien hänen voimansa. Toien Toasta tuli Matoran ja "Kourasta" tuli hirviö, joka pakeni ja teki itselleen linnan. Hän antoi itselleen lempinimen "Koura", sillä hänen uudella muodollaan oli kaksi voimakasta kouraa, jota hän käytti aseinaan. "Kouran" entisistä Matoran ystävistä tuli Matoran Metsästäjät voimasiirron yhteydessä.

"Koura" pysytteli linnassaan kauan aikaa kunnes eräänä päivänä, löysi lähes kuolleen Aleksin. Hän päätti antaa tälle uuden tilaisuuden elää antamalla hänelle robottipuvun joka pitäisi hänet hengissä, ja antaisi myös muita voimia. Aleksi liittyi Kouran joukkoon.

Myöhemmin Koura muuttui jälleen Matoraniksi kun Toien Toa oli palannut, voimasiirron oppineena. Toien Toasta tuli jälleen Toa ja Koura pakeni Matoranina.

"Koura" näyttäytyi Pirakoiden Hyökkäys-tarinassa uudestaan, liittyessään Pirakoiden liittoon Matoranina. Mutta Voimanimu kone muutti hänet jälleen titaaniksi, Henkan voimista. Henkka saarella "Koura" taisteli Henkka Saaren viimeisessä taistelussa, mutta loukkaantui pahasti. Hän myös muuttui takaisin Matoraniksi, ´kiitos joukon Tohungoja jotka sabotoivat Voimanimu Konetta. "Koura karkasi eikä häntä ole nähty koommin.

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt ja Persoonallisuus: "Kouralla" oli monia tapoja puolustaa itseään ja hyökätä titaanimuodossaan. Hänellä oli myös laserkatse, jota hän saattoi käyttäää kun kunnolla keskittyi.
  • Välineet:Kouralla oli aseenaan voimakkaat kourat ja myös kanuuna selässään, josta saattoi ampua voimakkaita energiapanoksia.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki