FANDOM

Tämä artikkeli on yhteinen artikkeli. Voit muokata tätä artikkelia omasta tarinasta näden lisäämällä artikkelin loppuun / ja nimimerkkisi esim. Bio-Klaani/Esimerkki.

Ulxelaserin tarinassa Muokkaa

Agori Nui
Ei kuvaa.png
Agori
Muodostajat Agorit
Naamio Riippuu fuusiotuneista Agoriesta tai siitä, onko niillä Kanohia, mutta se, joka on nähty, käytti Voragin mustaa Rurua, koska Voragilla on Kanohi
Välineet Riippuu fuusiotuneista Agoriesta mutta se, joka on nähty, käytti yhdistelmämiekkaa ja pidennettyä Belgarin miekkaa

Agori Nui on voimakas olento jonka voi tehdä kuudesta tai viidestä Agorista, jotka yhdistävät mielensä ja voimansa. Vain kaksi Agori Nuita on nähty tarinassa.

Zesv Nui Muokkaa

Zesv Nuin voi tehdä viidestä Zesvistä. Se on yhtä voimakas, kuin yksi Zesvor. Niiden välineet on kynnet, miekat, piikit ja pistinhännät. Niillä on myös naamio: Zesar. Se pystyy hallitsemaan hiukan Hiekkaa ja se on nopea ja voimakas.

Historia Muokkaa

Bara Magna Muokkaa

Agori Nuin teki kerran Spelek, Belgar, Vorag, Fargun ja Polun, kun he olivat Bara Magnan sisällissodassa. He onnistuivat ja rupesivat taistelemaan. He voittivat monia Zesvoreita, mutta sitten he joutuivat taistelemaan hypnotisoitunutta Hegastoria vastaan. He hävisivät sille ja erkaantuivat.

Uusi Muokkaa

Myöhemmin, Agaba, Taregen, Vega, Spelek ja Taphek takivät Agori Nuin ja rupesivat taistelemaan sillä vihollisiaan vastaan.

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Agori Nui on yhtä vahva kuin kaksi Glatoriania. Koska noilla viidellä Agorilla, jotka fuusion tekivät oli pienet elementtivoimat, Agori Nui pystyi hallitsemaan niitä kaikkia. Se on myös hyvin nopea ja voimakas.
  • Naamio: Agori Nuilla voi, tai ei ole naamiota, mutta se jonka Spelek, Belgar, Vorag, Fargun ja Polun tekivät, käytti Voragin mustaa Rurua.
  • Välineet: Agori Nuilla voi olla monia välieitä, mutta yleisimmät, ovat kaksoimiekat, yhdistelmämiekat, miekka kilpi, tai muita aseita. Sen jonka Spelek, Belgar, Voraf, Fargun ja Polun tekivät, niin sillä oli yhdistelmämiekka ja pidennetty Belgarin miekka.

Triviaa Muokkaa

Toisin kuin Matoran Kaitoilla tai Matoran Nuilla, Agori Nuin tekijät eivät tarvitse olla eriheimoista. Esimerkiksi kuusi Tuliheimon Agoria voi tehdä Agori Nuin.

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki