FANDOM

Edellinen ottelu Omega vs. Tarix
Seuraava ottelu Tuliheimon Glatorian vs. Targal vs. Stax vs. Sgarl
Ajoneuvotaistelu: Korl ja Sabar vs. Tek
Taistelun syy Vesiheimo ja Jääheimo kiistelivät vedestä ja Exsidianista
Sijainti Iconox
Lopputulos Tek voitti
Heimot

Vesiheimo

Jääheimo

Ottelijat

Korl ja Sabar

Tek

Syy Muokkaa

Vesiheimo ja Jääheimo kiistelivät vedestä ja exsidianista. Koska Tarixilla olisi pian ottelu Omegaa vastaan, Targal ei enää jaksanut otella, Belgar keksi, että voitaisiin ottaa ajoneuvotaistelu ja kumpikin heimo suostui. Vesiheimo valitsi Korlin ja Sabarin, kun taas Jääheimo valitsi Tekin.

Taistelu Muokkaa

Molemmat ajoneuvo syöksyivät toisiaan kohti. Korl ja Sabar yrittivät ampua kolme kertaa, mutta epäonnistuivat joka kertaa. Tek ampui kerran, mikä osui Sabariin. Sabar piti vieläkin kiinni, mutta taistelu oli silti jo melkein ohi. Korl ja Sabar jakaantuivat ja ampuivat kumpikin. Ammukset osuivat ja Tekin peli oli melkein menetetty. Tek tosin keksi taktiikan, mitä hän oli käyttänyt Minaroria vastaan. Hän ampuisi aluksi ja sitten löisi. Tek muunteli tosin taktiikkaansa, ampumalla aluksi Sabariin ja sitten Korliin. Sabar ei enää kestänyt, vaan lensi aluksestaan. Tek syöksyi Korlia päin ja Korlikin kaatui. Ottelu oli päättynyt.

Seuraukset Muokkaa

Vesiheimo vaati uusintaa, mutta Jääheimo ei suostunut. Jääheimon haastettua Tuliheimon haastettua Vesiheimon ja Kiviheimonkin haastettua Vesiheimon ja Tuliheimon, Raanu keksi tehdä nelosottelun. Vesiheimo suostui nelosotteluun, jos Jääheimo laittaisi peliin Exsidianinsa. Kiviheimo laittoi aseensa ja panssarinsa, kun taas Tuliheimo laittoi pohjoisen Geysirin.

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki