FANDOM

Aragan
Ei kuvaa
Toa
Arvonimi Tulen Toa
Ryhmä Ei tiedossa
Naamio Rode
Välineet Magmasauva, Tulikilpi
Tilanne Muuttunut
Elementti Tuli

Aragan
Ei kuvaa
Glatorian
Heimo Kivi, Tuli (Molemmat aiemmin), Hiekka
Aseet Miekka (Aiemmin), Magmakynnet, Thornax-laukaisin
Tilanne Elossa

Aragan on entinen Toa ja on nykyään Glatorian.

Elämänkerta Muokkaa

Aragan oli hyvin arvostettu Toa saarellaan. Kerran Aragan halusi etsiä voimaa ja kunniaa, joten hän lähti Bara Magnaan Areenataisteluihin. Siellä hän yleensä voitti, mutta kerran Aragan halusi vielä enemmän voimaa. Sitten Aragan tapasi Tumerin, joka neuvoi häntä liittymään Sgarleihin. Aragan suostui ja hän liittyi heihin. Myöhemmin Bara Magnan sisällissodassa, Aragan ei taistellut, joten Tumer karkoitti hänet Joutomaille.

Siellä Aragan liittyi Tuliheimoon. Hän yleensä käytti pelkkää voimaa ja taistelussaan Vaskuria vastaan; Aragan käytti taas pelkkää voimaa. Vaskur yritti rauhoittaa häntä ja sanoi ettei pelkkä voima riitä. Aragan suuttui ja kamppasi Vaskurin ja meinasi tappaa hänet. Straduk esti sen ja Aragan suuttui tälle. Harjoitusottelussaan Stradukia vastaan, Aragan yritti vihaisena tappaa hänet, koska Straduk suututti tätä koko ajan. Aluksi, hän heitti hiekkaa silmiin, sitten löi kirveellään takaraivoon, sitten potkaisi selkään ja lopuksi kamppasi. Aragan heitti miekkansa ja käytti kynsiään ja yritti tappaa Stradukin. Humager pelasti hänet ja Aragan karkoitettiin taas Joutumaille.

Myöhemmin, hän liittyi Zesvoreihin ja Zesviin, ja hän tuli heidän johtajaksi. Sitten Bara Magnan sisällissdassa, Aragan kielsi Zesvoreita ja Zesvejä auttamasta Kiviheimoa, koska nämä olivat karkoittaneet Araganin Joutomaille.

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Aragan hallitsi ennen tulta, mutta se kyky katosi, kun hän muuttui Glatorianiksi.
  • Naamio: Araganin naamio oli ennen Rode, mutta hän hylkäsi sen ja otti tilalle samanlaisen kypärän, kuin Malumilla.
  • Välinnet: Araganin välineet olivat ennen Magmasauva ja Tulikilpi, mutta Magmasauva muuttui Magmakynsiksi, ja Aragan hyläksi kilpensä ja otti tilalle Thornax-laukaisimen ja miekan. Miekan hän kuitenkin heitti pois myöhemmin.

Tilastot Muokkaa

Voima: 36/50
 
Ketteryys: 37/50
 
Sitkeys: 35/50
 
Älykkyys: 39/50

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki