FANDOM

"Taisteluita, taisteluiden perään. Ne ovat hienoa ja niillä ratkaistaan ongelmat. Mutta joskus taistelukin, voi muuttua sodaksi."
-Moluro

Bara Magnan taistelut on jatkotarina, joka kertoo kaikenlaisista taisteluista ja Moluron seikkailuista.

Luku 1 Muokkaa

Moluro heräsi. Hän oli ollut mökissään, kunnes Raanu oli huutanut päämajaan. Siellä heidän pitäisi tehdä areenataistelu Vesiheimoa vastaan, ja koska Moluro oli osaksi myös Vesiheimoa, hän voisi tehdä sen.

"Vai että areenataistelu Vesiheimoa vastaan," tuumaili Moluro. Hän tiesi, että vaikka oli osaksi Vesiheimoa, hän ei koskaan jättäisi Tuliheimoa vaaran uhatessa.

"Sinä, kun tiedät nämä jutu, niin voisitko järjestää asian. Targal kunnostaa kyläänsä. Targalin pitäisi otella, vai mitä? Heillä on vettä, mitä meillä ei ole. Sitä paitsi Stax haluaisi haastaa pää-Glatorianimme Glatorian-mestaruuden. Tarvitsemme vettä ja uuden Glatorianin. Voitko hoitaa sen?" Raanu kysyi.

Raanun puhuttua, Moluro lähti Tajuniin. Hän tietäisi, että joutuisi kohtamaan Zesvorit ja niin kolme olikin jo edessä. Moluro väisti yhden pistinhännän iskun. Kolme entistä Glatoriania vastaan yksi Agori. Olipa reilua. Pakko oli onnistua. Pian hän hyppäsi kielekkeelle ja hyppäsi takaisin voltille, lyöden yhtä Zesvoria keihäällään. Se kaatui ja Moluro meni piiloon kiven taakse, kahden toisen Zesvorin yritettyä auttaa jäsentään.

"Taisteluita, taisteluiden perään. Ne ovat hienoa ja niillä ratkaistaan ongelmat. Mutta joskus taistelukin, voi muuttua sodaksi. Niinkuin tämä ottelumme noita kolmea vastaan. Sitten on vielä Sgarlit. Meidän pitää päästä pois täältä." Sen sanottuaan, Moluro jatkoi matkaansa Tajuniin.

Luku 2 Muokkaa

Moluro jatkaen matkaansa, hän tuli pian Tajuniin. Samalla hetkellä Tek tuli ajoneuvollaan.

"Mihin matkalla?" hän kysyi.

"Sanomaan Vesiheimolle tulevasta ottelusta," Moluro vastasi.

"Ottelusta? Ketä vastaan. Minä taistelen Iconoxissa Vesiheimon Korlia ja Sabaria vastaan. He eivät ole helppoja, mutta kai ne jotenkin voi voittaa. Tuletko myöhemmin katsomaan. Se on noin tunnin päästä Iconoxin areenalla."

"Varmaankin," Moluro vastasi. Tekin mentyä Moluro meni Tajunin sisään. Paikka oli yhtä hieno, kuin ennenkin. Siellä Moluro varmaan joskus asuisi. Mutta ei vielä. Moluro tiesi, että vielä Iconoxin taistelija Stax ja joku Sgarl taistelisivat täällä Tuliheimon Glatoriania ja Targalia vastaan. Se ei ollut tiimiottelu, vaan nelosottelu. Se olisi varmaankin hieno nähdä. Moluro näkisi sen. Mutta kuka voittaisi. Viidakkoheimo on onnekas, kun niiden ei tarvitse taistella. Nelosottelussa taistellaan vedestä ja muista resursseista.

"Kappas, kukas se sieltä tulee. Mitä asiaa?" sanoi Belgar.

"Teidän heimonne on haastettu nelosotteluun, mikä on pian. Otatteko haasteen vastaan?" Moluro kysyi.

"Tietenkin otamme," sanoi Belgar. "Tulemme mukaan, jos Iconoxin heimo laittaa vielä Exsidiansa peliin. Meillä on hyviä Glatorianeja," Belgar sanoi.

"Selvä," Moluro sanoi. "Voisin kai samalla kertoa Vesiheimon ehdoista, kun menen katsomaan sitä ottelua," Moluro ajatteli mielessään.

Luku 3 Muokkaa

Moluro saapui juuri ajoissa. Ottelu oli jo melkein alkamassa. Sitten se alkoi. Molemmat ajonuevot syöksyivät lujaa toisiaan kohti. Sabar ampui Tekiä kerran, mutta Tek väisti sen. Korl yritti tehdä samaa kikkaa, mutta hän ampui kaksi kertaa ja kumpikin meni ohi. Tek päätti ampua, mikä osui Sabariin. Hänen oli vaikea pitää kiinni, sillä Tek oli ampunut lujaa. Sabar sai juuri kiinni ja tuli taas kyytiin. Kaksikko jakaantui ajoneuvollaan kahteen suuntaan. Korl otti moottoripyöräpuolen ja Sabar nelipyöräpuolen. Kaksikko tuli eri suunnista ja ampuivat Tekiä ja kumpikin osui. Tek oli nyt vuorostaan häviöllä. Tek tosin rupesi muistamaan taktiikkaa, jota hän oli käyttänyt joskus Minaroria vastaan: ammu aluksi ja lyö sitten. Tek tosin hiukan muunteli sitä, ampuen aluksi Sabariin, sitten Korliin. Sabar ei kestänyt toista osumaa, vaan lensi. Korl oli enää jäljellä. Korl sai juuri ja juuri pidettyä kiinni, mutta Tek syöksyi Agoria päin. Korl lensi ja Vesi-Agorit olivat hävinneet.

Katsomo hurrasi lujaa Jääheimon puolella, kun taas Vesiheimon puoli huusi uusintaa. Jääheimon jäsenet huusivat, etteivät suostuisi. Silloin Raanu tuli paikalle.

"Rauhoittukaa. Minulla on idea. Kiviheimon jäsenet Sgarlit ovat haastaneet Vesiheimon ja Tuliheimon. Vesiheimo haluaisi haastaa Jääheimon, Jääheimo Tuliheimon ja Tuliheimo Vesiheimon. Järjestetään siis nelosottelu," Raanu sanoi.

Kaikki suostuivat, mutta Vesiheimolla oli yksi ehto: Jääheimoi laittaisi peliinsä kaikki Exsididaninsa. Tuliheimo lupasi laittaa pohjoisen Geysirin, Kiviheimo aseensa ja panssarinsa ja Vesiheimo vetensä. Kaikki suostuivat ja ottelu olisi ylihuomenna illalla.

Hahmot Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki