FANDOM

Benak
Ei kuvaa.png
{{{olento_nimi}}}
Arvonimi Varjon, Raudan ja Kiven Olento
Ryhmä Pimeyden Veljessaalistajat (Aiemmin)
Naamio Shelek
Välineet Kynnet, suuret nyrkit, Rautaluut
Tilanne Elossa, vangittuna Mielisairaalassa

Benak on rautainen olento.

Elämänkerta Muokkaa

Benak oli olento Shaderilta. Hän oli Pimeyden Veljessaalistaja. Häntä vihattiin ja pelättiin, koska oli vahvempi kuin Shadorawos ja itsekehuja, koska hän käytti aina voimaansa ja onnistui sen avulla mihin tahansa. Kuitenkin kerran Benak lähti Anvezecin kanssa ryöstöretkelle, varastamaan aseita mielisairaalasta ja tuhota se. Heidän piti tappaa kaikki jotka näkivät heidät. Kun he olivat perillä he ottivat kaikki aseet ja myös tuhosivat koko paikan. Kun mielisairaat pakenivat, Benak ja Anvezec tappoivat ne kaikki. Sitten kaksikko meni Pimeyden Veljessaalistajien linnoitukseen, Benakille ja Anvezecille annettiin tehtävä mennä Tyrmään. Kun he olivat perillä he näkivät portin ja kaksikko imaistiin. Kun he heräsivät 10 Zyglakia oli heitä vastassa. He hyökkäsivät niiden kimppuun, mutta paikalle tuli Dax, Gali, Akamai Nuva, Tobduk ja Tanma tulivat. Myös Gorast ja Myrkky-Radiak tulivat. Kova taistelu alkoi. Kun taistelu oli suurimmillaan, Vankilavartijat tulivat. Zyglakit hyppäsivät Antidermisjärveen, Gorast ja Myrkky-Radiak liitoutuivat ja lensivät pois. Akamai Nuva, Gali, Dax ja Tanma ottivat veneet ja häipyivät. Yksi vene jäi jäljelle. Anvezec hyppäsi siihen ja sanoi Benakille: Hähähää! Ei sinua kukaan kaipaa. Minä häivyn! Pidä hauskaa vankilassa! Nämä sanottuaan Anvezec lähti ja meni takaisin Shaderille. Benak suuttui hirvittävästi ja löi päätänsä seinään. Hän nosti seinän, mutta se tippui hänen päähän ja hän pyörtyi. Sitten hänet vietiin Mielisairaalaan, missä hän oli monta vuotta.

Nykyään Muokkaa

Vitokin tultua, Benak alkoi tekemään hänen kanssa sopimusta. Vitok mietti sitä hetken ja kaksikko teki sen. Benak tosin oli vangittuna moneen kahleeseen ja kaksikko alkoi miettimään miten pääsisivät pois.

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Benak on tosi vahva ja voi nostaa mitä tahansa. Hän on myös aika älykäs, mutta ei silloin, kun hän on vihainen.
  • Naamio: Benakin naamio on Shelek
  • Välineet: Benak käyttää Kynsiä, isoja nyrkkejä ja Rautaluita, mitä hän voi irrottaa. Jos hän irrottaa niitä liikaa, hän kuolee.

Tilastot Muokkaa

Voima: 50/50
 
Ketteryys: 38/50
 
Sitkeys: 50/50
 
Älykkyys: 40/50

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki