FANDOM

Crulsaz
Matoran
Ryhmä Nynrah-haamut
Ammatti Insinööri
Naamio Voimaton Huna
Toa
Ryhmä Valon vartijat, Mata Nuin ritarikunta
Arvonimi Tulen ja Valon Toa
Elementti Tuli, Valo
Naamio Suuri Huna
Välineet Ei tiedossa
Tilanne Muuttunut
Crulsaz
Paranneltu Toa-Fuusio
Arvonimi Fuusio
Naamio Hiwarq
Välineet Kirves, Midak-taivastykki
Tilanne Elossa
Elementti Tuli, Valo, Hiekka, Rahien hallinta, Rauta, Painovoima

Crulsaz on aiempi Nynrah-haamu ja Av-Matoran, joka asui Nynrahilla. Hän myöhemmin muuttui Tulen ja Valon Toaksi ja liittyi Mata Nuin ritarikuntaan. Hänellä on myös Haamuväisre lemmikkinä.

Elämänkerta Muokkaa

Crulsaz oli Av-Matoran Nynrahillta. Hän oli siellä tietämättään Av-Matoran. Pian, kun Pimeyden Metsästäjät tulivat ja nappasivat Phantomin. Crulsaz halusi kostaa ja lähti. Pian hän joutui tuntemattomalle saarelle, missä hän tapasi Gahlin. Gahli kertoi Toa-kivistä ja siitä, että kuusi Matorania oli saanut saman viestin: mennä temppeliin. Crulsaz, joka uskoi Gahlia lähti etsimään viestin tekijää. Hän tapasi matkalla Daxin, joka neuvoi hänta menemään Daxialle. Kun hän pääsi sinne: hän muuttui Toaksi.

Krakua Muokkaa

Liityttyään ritarikuntaan hänen tehtävä oli etsiä Matoran nimeltä Krakua ja tuoda se Daxialle. Onnistuttuaan, siinä Crulsaz sai uudistuksen.

Metru Nui Muokkaa

Päästyään siitä hän lähti Metru Nuille, mutta epäonnistui ja joutuikin Megabotaraxin saarelle. Siellä hän huomasi pienen otuksen, joka tuli hänen lemmikiksi. Sieltä Megabotarax teleporttasi hänet Metru Nuille. Hän huomasi pienen ryhmän ja otti heidät mukaansa. Ryhmään kuului Daxvigasor, Zera, Gahli, Vezon ja Garan. Teridax tosin lähetti ryhmän muihin ulottuvuuksiin.

The Journey of Crulsaz Muokkaa

Tulee pian...

Nykyään Muokkaa

Crulsazin päästyä pois matkoiltaan, hän halusi kostaa Teridaxille. Hänen ryhmänsä oli kadonnut, paitsi hänen haamuväisreensä. Sitten he lähtivät matkalle.

Matkallaan, Crulsaz näki kuolleen Makutan, Zyglakin, Skakdin ja loistavan haarniskan. Crulsaz oli vihainen tiiminsä menetyksestä ja hän heitti ne nesteeseen. Hän katsoi nestettä ja tippui vahingossa sinne. Neste olikin Sähköistynyttä Protodermista. Crulsaz fuusioitui näihin kaikkiin ja hänestä tuli aivan uudenlainen Toa-Fuusio.

Bara Magna Muokkaa

Crulsaz oli myöhemmin yksi niistä, jotka lähtivät Daxin käskystä Bara Magnaan. Jatkuu...

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Crulsaz on hyvin nopea ja voimakas. Hän osaa taistella loistavasti ja osaa myös käyttää älyään.
  • Kyvyt: Ennen Crulsaz hallitsi vain vähän Valoa. Muututtuaan Toaksi, hän sai myös Tulen hallitsemis kyvyn ja hänen kykynsä hallita elementtejä, kasvoivat. Kun hän sai uudistuksen, hänen elementtikykynsä parantuivat vielä ja hän sai uuden haarniskan.
  • Naamio: Crulsaz kantoi ennen voimatonta Hunaa. Muuttuessaan Toaksi, hän pystyi hallitsemaan naamiovoimaansa. Saadessaan uuden haarniskan, myös hän sai uuden ja paremman Hunan.
  • Välineet: Matoranina, Crulsazilla ei ollut välineitä. Hänen Toa-välineistä ei tiedetä, mutta hän vaihtoi saadessaan uuden haarniskan.

Tilastot Muokkaa

Voima: 20/50
 
Ketteryys: 20/50
 
Sitkeys: 18/50
 
Älykkyys: 21/50

Esiintymiset Muokkaa

Epäkanooniset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki