FANDOM

Darkness In Arms (suom: Pimeyes käsissä) on tämä tarina, joka kertoo Konuman, Lewrun ja Mazekan matkasta vaihtoehtoismaailmassa.

Luku 1 Muokkaa

Konuma heräsi. Hän ei muistanut mitään, paitsi ison valovälähdyksen ja nyt hän oli täällä. Hän näki vieressään Ilman Toan, jonka hän tunnisti.

"Lewru! Mitä sinä täällä teet?" Jään Toa kysyi.

"No seurasin sinua ja Pam!!! Sitten olin täällä," Toa vastasi. "OOOH. Mitä tapahtui?"

Kaksi Toaa näkivät valkoisen Matoranin jota kumpikaan ei tunnistanut.

"Kuka olet?" he kysyivät.

"Olen Mazeka. Entä te?" Matoran kysyi.

"Olen Konuma ja tuo on Lewru. Missä olemme?" Jään Toa vastasi.

Pian he näkivät tutun Makutan, Astopin.

"Mitä te täällä teette?" Makuta kysyi.

"Emme tiedä", Konuma vastasi.

Pian tuntemattomat Tulen ja Kiven Toat tulivat ratsastaen Mantalla ja Muakalla, sekä mukanaan yksi Ta-Matoran ja Po-Matoran jotka ratsastivat Ussalilla.

"Keitä olette?" Mazeka kysyi.

"Olen Ahkmou ja tuon Balta. Keitä te olette ja mitä te täällä teette?" Kiven Toa kysyi.

Mazeka ei ollut uskoa silmiään. Hänen edessään oli hänen pahin vihamiehensä: Vultraz.

Luku 2 Muokkaa

Mutta Mazekan mielestä oli outoa, että Vultraz ei ollut Varjo-Matoran vaan... Ta-Matoran?!

Mazeka muisti sen päivän kuin eilisen:

Monia vuosia sitten...

Mazeka oli tavannut Vultrazin ja he olivat monesti taistelleet keskenään tämän tekemistä rikoksista. Makuta, nimeltä Gorast oli muuttanut hänet Varjo-Matoraniksi.

Takaisin nykyhetkeen...

He olivat taistelleet enemmän ja nyt, kun Mazeka on olisi valmis, hän on jossain vaihtoehtoismaailmassa. Mutta hyvä, sillä näköjään tässä ulottuvuudessa, hän ja Vultraz eivät olleet koskaan kohdanneet, joten hän pystyi olemaan hiljaa.

Kolmikko vietiin outoon linnoitukseen, missä portilla oli Toa ja kaksi Rakasetankkia. Kolmikko oli hiljaa ja menivät heidän ohi. Toa pysäytti heidät.

"Hetkinen!" Toa sanoi. "Ette voi mennä noin vain johtajamme puheille. Hän on hyvin kiireinen."

Kolmikko katsoi häntä hipihiljaa, kunnes Toa iski heiltä tajun kankaalle.

Tai no... hän sanoi. Voittehan te kuolla jo nyt.

Hahmot Muokkaa

Triviaa Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki