FANDOM

Darkow on Varjon ja Tulen toa joka oli ennen skadki, raudan toa ja makuta mutta edellä mainitut yhdistyivät teridaxin kokeilujen tuloksena ja myöhemmin hänen elementtinsä vaihtui.

Toa
Arvonimi Varjon ja Tulen Toa
Alkuperäinen Ryhmä Ei tiedossa
Naamio Suuri Kiril
Välineet varjoterä ja miekka(joskus)
Tilanne Elossa, vangittuna
Ääntäminen Darkaw

Historia Muokkaa

Skadki Deral

Yksi Darkowin aijemmista persoonista oli Skadki jonka nimi oli Deral mutta hän liittyi Makutan veljeskunnan palvelukseen ja hänet pistettiin vankilaan ja lopulta hänelle tehtiin kokeita Makutan ja Toan kanssa ja he yhdistyivät.

Makuta Anorod

Makuta Anorod oli yksi Darkowin aiemmista persoonista ja hän kuului Makutan veljeskuntaan, mutta Teridax ei pitänyt siitä että Anorod oli miltein samalla tasolla kuin hän ja haastoi hänet taisteluun ja voiton jälkeen pisti hänet vankilaan. Hän kuitenkin antoi Anorodille armoa ja laittoi hänet kokeeseen jossa hän olisi saanut pieniä lisävoimia mutta koe epäonnistui ja hän yhdistyi Toaan ja Skadkiin.

Toa Raned

Toa Raned oli yksi Darkowin aiemmista persoonista ja hän oli niistä hyvin koska hän oli toa ja hän oli ystävällinen muutenkin. Hänet lähetettiin tiiminsä kanssa tehtävälle veljeskuntaan mutta hän joutui vangiksi ja tiimi myös, kuitenkin hänelle aijottiin tehdä koe jossa Makuta Anorodille saataisiin lisävoimia mutta koe epäonnistui ja heistä tuli Darkow.

Yhdistymisen jälkeen

Kun Raned, Deral ja Anorod olivat yhdistyneet toaksi he yrittivät paeta veljeskunnasta mutta joutuivat vangiksi. He joutuivat vankilaan ja olivat siellä kauan, kunnes tottuivat siihen että he ovat yksi ja "heistä" tuli "hän" Hän alkoi yrittää paeta veljeskunnasta mutta se ei tuntunut onnistuvan, koska hän tasapainotteli hyvän ja pahan rajalla. Välillä hän halusi tuhota kaiken elävän vapauduttuaan ja välillä hän ajatteli auttavansa matoraneja. Kuitenkin lopulta hän kasvatti voimiaan niin kauan, että pystyi pakenemaan, hän tuhosi kuusi Rahkshia, ja vei niitten keihäät. Matkallaan hän otti seinältä Vezonin entisen viitan ja varjoterän jota Antroz oli kantanut. Kun hän meni esittäytymään Ranedin entiselle tiimille he ottivat hänet mukaan mutta kun hänen petomaiset tapponälkänsä meinasivat tuhota Toat niin hän omasta tahdostaan erosi ja muutti Karzahnille. Siellä hän löysi Kanohi Volitakin ja alkoi käyttämään sitä. Kun hän oli löytänyt paikan tulivuoren uumenista Voya ´Nuilta niin hän sulatti laavassa Rahkshien keihäät kahdeksi pieneksi keihääksi josta hän pystyi kanavoimaan kaikkia 42 kraatavoimaansa, varjon elementtiä ja raudan elementtiä. Varjo teränsä hän jätti tulivuorelle. Kauan aikaa kului ennen kuin hän sai tuhottua pahuuden sisällään ja hänestä tuli taas hyvä ja hän muutti Metru Nuille ja liittyi tiimiinsä Varjon ja Raudan Toana ja pystyi elämään matoranien kanssa.

Elementin vaihto ja vangittseminen

Kun Darkow oli tottunut matoran-elämään hänen skadki- puolensa katosi miltei kokonaan kuten makuta- puolikin ja hän oppi käyttämään näitä edukseen. Kuitenkin eräänä päivänä hänen talonsa eteen ilmestyi punamusta portaali ja siellä hänelle puhui makuta joka houkutteli hänet veljeskunnan päämajalle mutta Darkow laitettiin transsiin coliseumin alle.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki