FANDOM

Darkson
Ei kuvaa.png
Toa
Arvonimi Varjon Toa
Ryhmä Varjon Veljeskunta
Naamio Rode
Välineet Varjoterät (Aiemmin) Iso Varjomiekka
Tilanne Muuttunut
Elementti Varjo

Darkson
Ei kuvaa.png
Pimeyden Metsästäjä
Ryhmä Pimeyden Veljessaalistajat
Välineet Iso Varjomiekka
Tilanne Muuttunut takaisin Toaksi, ja yhdistynyt Taligin kanssa Talirksoniksi ja vallannut yksin ruumiin

Darkson on Tulalesin veli.

Elämänkerta Muokkaa

Darkson oli Onu-Matoran samalta saarelta, kuin Tulales. He vihoittelivat toisilleen, pitkin päivää. Darkson ei enää kestänyt häntä ja liittyi veljeskuntaan. Hänet muuutettiin Varjo-Matoraniksi omasta tahdostaan. Siten Veljeskunta opetti häntä käyttämään voimiaan. Darkson löysi pian Toa-kiven ja muuttui Toaksi.

Toa Muokkaa

Darkson lähti kotiseudulleen, missä tapasi Tulalesin. He alkoivat taistella. Darkson teki varjokäden ja heitti Tulalesin maahan. Hän olisi tappanut tämän, ellei Vigtazär olisi lähettänyt viestiä. Hän lähti taisteluun, jättäen veljensä seinään.

Taistelu Muokkaa

Kun Varjon Toa saapui, Darkson haasti Gonrukin. Hävittyään tälle, hän lähti. Pian hän meni etsimään Vigtazäriä. Löydettyään tämän Brutakan, Haelitan ja Tulalesin seurassa, hän suuttui ja hyökkäsi veljensä kimppuun. Pian neljä Makutaa: Krika, Gorast, Vamprah ja Chirox tulivat. He hyökkäsivät nelikon kimppuun. Kun Haelita yritti paeta, Darkson tuli hänen eteen. Tulales hyppäsi hänen eteen, teki voltin, meni häneen taakse, iski miekallaan selkään ja sanoi: Ei mun vuorolla, veliseni. Sitten Brutaka, Haelita ja Tulales lähtivät jättäen kuolleen Darksonin ruumiin Rahien syötäväksi. Kuitenkin Darkson selvisi tästä ja lähti etsimään Veljeskuntaa. Matkallaan hän tapasi ryhmän nimeltä: Pimeyden Veljessaalisajat. Hän liittyi tähän ja tapasi johtajan, mikä muutti tämän Metsästäjäksi. Darkson lähti yhdessä muiden kanssa kostoretkelle, minne Nesdrian Veljeshaamukuntakin oli tullut. Pimeyden Veljessaalistajat murskasivat Varjon Veljeskunnan ja hyökkäsivät Nesdrian Veljeshaamukunnan kimppuun.

Tilastot Muokkaa

Voima: 35/50
 
Ketteryys: 40/50
 
Sitkeys: 35/50
 
Älykkyys: 37/50

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki