FANDOM

Decaz
New Decaz.jpg
Pimeyden Metsästäjä
Ryhmä Pimeyden Metsästäjät (ennen)
Välineet Käsivarsiterät
Tilanne elossa

Ei ole viisasta uhmata minua

Decaz

Nuhvok animaatio.png

Eräänä päivänä Nuhvok ryhmä löysi hänet korjaamasta haarniskaansa. Decaz tappoi heidät mutta sitten Bahragit lähettivät Poizpiken mutta Decaz ei pärjännyt Poizpikelle ja pakeni.

Decaz on soturi joka elää pimeydessä ja ei halua koskaan toisten apua. Hän oli joskus Pimeyden Metsästäjä mutta sai vahinkoja taistelussa Makutoja vastaan ja muuttui pelkäksi raudaksi ja protodermikseksi joka tahtoo palata jonain päivänä Pimeyden metsästäjiin. Viimeisin hänestä nähty varjo oli Kini-Nuin varjoissa. Hän hallitsee plasman voimia. Hänen Rhotukoillaan on eri elementti voimat. Yhdellä on Plasma, toisella sähkö ja kolmannella pelko.

Historia (ennen ja pimeyden metsästäjien aikaan) Muokkaa

Decaz oli ennen Pimeyden metsästäjiä jotain mitä ei halunnut olla. Jotain mistä kukaan ei olisi pitänyt. Mutta The Shadowned Onen mielestä hänessä oli sellaista voimaa minkälaista hän ei ollut ennen tuntenut. Pahuutta, väsymätöntä tehoa ja pimeyttä niin että muille jakaa. Mikä Decaz oli? Peto joka muistutti enemmän soturia hänen älynsä vain ei ollut tarpeeksi hyvä, että hän olisi ollut soturi. Se The Shadowned Onea "huvittikin". Hän sai mutatisoida Decazia sen verran että panssarista katoaisi osa mikä korvattiin älyn kasvattamiseen ja uskomatonta kyllä, se ONNISTUI. Hänestä tuli Pimeyden metsästäjä. Hän johti omaa ryhmää johon kuului: Ancient, Eliminator, Charger ja Subterranean. Hänen viimeinen tehtävä oli tuhota Arthaka (missä hän epäonnistui ja pakeni paikalta Mata Nuille). Hänen muita tehtäviä olivat esim. tuhota Karzahni (epäonnistui pahasti), tappaa Toa Hagahit (onnistui vain vahingoittamaan Iruinia Eliminator Bomongaa), kaapata Tyrmä (onnistui pitämään sitä hallussaan vain 10 vuotta), salamurhata matoranit sukupuuttoon (onnistui salamurhaamaan 500 000 matorania), tehdä Vahi (ei onnistunut hankkimaan kiekkoja) ja hänen viimeinen tehtävä.

Seikkailuja Muokkaa

Decaz oli myös monissa taisteluissa hänen muuttuessaan Pimeyden Metsästäjästä enemmän titaaniksi. Eräässä vaiheessa hän lähti Makutojen porteille ihan vain taistellakseen silloin hän ei ilmaantunut Pimeyden metsästäjien kokouksiin. Makutojen porteilla hän latasi miekkansa täyteen Pimeyttä ja murskasi portin palasiksi. Hän meni sisään ja joutu taistelemaan pihalta Exo-Toa-armeijoiden läpi. Kun viimeinenkin oli palasina hän näki Featroxin silloin alkoi Titaanien taistelu Decaz löi Featroxia olkapäähän ja panssaria irtosi. Featrox rupesi vuotamaan Antidermistä. Hän kirkui kuin Vorox ja Chirox kävi Decazin kimppuun Decaz kuitenkin heitti hänet sivuun kepeästi ja rynnisti päin Featroxia ja iski miekalla kylkeen ja Featrox kaatui maahan. Silloin Decaz kysyi: -Missä Teridax on? Kun vastausta ei kuulunut Decaz heitti Featroxin Chiroxin päälle ja käveli pois.

Viimeinen tehtävä Muokkaa

Decaz lähti viimeiselle tehtävälleen koko Pimeyden metsästäjien röykkiön kera. Tietenkään hän ei johtanut tehtävää vaan The Shadowned One teki sen. He kohtasivat matkalla monta Toa-soturia ja puolustusryhmiä. Decazia tarvittiin niin sanotussa "höykyttämisessä". Kun he olivat puolimatkassa he päättivät jakaantua kahteen ryhmään. Ryhmiä johtivat Te Shadowned One ja Ancient. The Shadowned Onen ryhmä lähti sisälle ja Ancientin ryhmä jäi oviaukolle tappamaan pakenevia. Decaz oli TSO(The Shadowned One)n ryhmässä. Decaz pääsi tappamaan monta tuntematonta toaa ja vartijaa. Mutta yhdessä vaiheessa kun Poison ampui myrkkyään niin se Toa (jota hän ampui) väisti ja myrkky osui Decazia naamaan. The Shadowned One käski Decazia pakenemaan mutta porteilla Ancientin ryhmä ei tunnistanut häntä niin he kävivät hänen kimppuunsa. Decaz Vahingoitti Ancientia ja kahta muuta metsästäjää. Hän pakeni Mata Nuille korjaamaan haarniskaansa ja aikoo vielä jonain päivänä palata Pimeyden metsästäjiin.

Mata Nuilla Muokkaa

Decaz meni korjaamaan kehoaan Mata Nuille jossa hänen älynsä kehittyi tuplaten hän oli monta kertaa tappanut ohikulkevan matoranin. Yhden kerran hän joutui kahakkaan 50 Nui Jagan kanssa. Hän selvisi Plasma-voimiaan yllä olevaan puuhun puu kaatui hänen ja Nui Jagojen väliin. Sen jälkeen Decaz muodosti sähkön-rhotukallaan niiden ympärille sähköhäkin ja muutti sen kokoa niin pieneksi että Nui-Jagat puristuivat sen väliin ja tuhoutuivat. Hän myös kiristi Po-Koroa tuottamaan hänelle osia. Decaz uhkasi heitä matoranien massa-murhalla. hän sai kerättyä yhteensä 20-prosenttia haarniskan osia heiltä. Lopulta Toa pakottivat hänet perääntymään. Decaz ei halunnut taistelua koska hänen haarniskansa oli vielä kesken eikä hän halunnut sen vahingoittuvan. Eräässä vaiheessa hän yritti tehdä ystävyyttä Le-Matoranien kanssa houkuttelemalla heitä suojauksella. Myöhemmin Turaga Matau lopetti sen kutsumalla Raheja hänen kimppuunsa jotka melkein söivät hänet elävältä. Decazille kuitenkin kertyi salajärjestö jota johti tuntematon Le-Matoran. He suunnitelivat uutta vallankaappausta, koska heistä kaikki vihasivat Matauta jostain syystä. Järjestö kuitenkin paljastui ja sen jäsenet vietiin myöhemmin tyrmään. Nykyään Decaz on valmis ja valmistaa Metru-Nuin tuhoamista. Hän aikoo maksimoida kaikki voimansa luoden myrskyn jota toat aika varmaan yrittävät tuhota. Decaz jollain tavalla aikoo imuroida elementti voimat joiden pitäisi riittää Pimeyden Metsästäjien päätukikohtaan teleporattaamiseen ja Metru-Nuin lopulliseen tuhoutumiseen. Jos hän haluaisi pitää ne voimat hänen pitäisi ladata itseään 2 kuukautta että ne pysyisivät.

Tilastot Muokkaa

Titaanina Muokkaa

Voima: 50/50
 
Ketteryys: 50/50
 
Sitkeys: 50/50
 
Älykkyys: 50/50

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki