FANDOM

Prologi Muokkaa

Matkani oli pitkä, en kuullut mitään ajattelin, että mitä seikkaluni tuo tullesaan miten käy minun mailmaani, miten pääsen kotiin ja milloin, ja mitkä ovat Ignikan antamat voimat

luku 1 Muokkaa

Alus laskeutui, ympärilläni oli kaiken maailman kummajaisia jotka olivat orjuuttaneet Toia kävelin hetken aikaa, mutta sitten minut nykäisitiin kulman taakse jonka takana oli rähjäisiä toia, yksi heistä sanoi:"Tule mukaaamme ellet välttämättä halua jäädä biofoiden seuraan orjaksi" sanoin hänelle: "öh... en" ""no hyvä tule nyt vain tänne hylättyyn varastoon se ei ole kovin kaukana".

Luku 2 Muokkaa

Hylätyksi varastoksi kutsuttu paikka oli pullollaan haisevia ja rähjäisiä toia, mutta kaikki olivat ystäviä toisilleen jokainen puhui toisilleen jotakin ja nyt teen tiivistelmän tiedosta minkä sain:"Me kutsumme olentoja biofoiksi koska ne ovat muukalaisia emmekä tiedä niiden oikeaa nimeä. Tälläkin hetkellä ne yrittävät alistaa planeetan josta tulimme mustien sotilaiden avulla emme tiedä heidän johtajastaaan mitään muuta kuin, että hän jossain täällä planeetalla, olemme yrittäneet sabotida tehtaita, mutta heidän edistyneen teknologiansa avulla he korjaavat vahingot nopeasti aina kun joku kotiplaanettallamme saa mustien sotilaiden aseesta osuman he teleporttautuvat tänne, osa pääsee tänne osa orjuteetaan ja jos ei tottele voi olla varma, että on ihme jos näet seuraavan päivän.

Luku 3 Muokkaa

"No niin rumat ja haisevat ystäväni,lähdetään tuhoamaan nuo muukalaiset silloin kun ne sitä vähiten odottavat eli nyt!", minä huusin. Kaikki kääntyivät katsomaan minua ja näkivät miten panssarini ja miekkani kiilsivät aurinkoa vasten "Miten olet noin ööh... puhdas!", joku toa sanoi. "minä tulin tänne aluksella en murjottuina kuin te ja tarkoitukseni on nimen omaan tehdä tästä hullun myllystä loppu, siksi olen täällä" sanoin juhllalisesti. "Hyvä on me luotamme sinuun toat sanoivat yhtenä kuorona"lähdetään tuhoamaan paha"!

Lähdimme hyökkäykseen yhtenä rykelmänä ja vapautimme ja aseistutimme orjat jotka liityivät joukkoomme. Lopulta olimme saanet biofoja kokonaisen kaupungin edestä pois pelistä, valtasimme kaupungin ja odottimme biofoiden kostoa.

Luku 4 Muokkaa

Olimme arvanneet oikein, jonkun ajan päästä kaupunkiin marssi armeija Biofoja ja mustia sotilaita. Sen hetken jälkeen ei kuulunut kuin miekkojen kalsketta ja kynsien raapimista, olimme alakynnessä, heitä oli liikaa meidän täytyi lähteä. Ne jotka eivät olleet menehtyneet lähtivät perääni ja pakenimme yhdessä takasisin takaisin hylättyyn varastoon

"Sinä petiit meidät Glatorianking, vain murtoosa meistä on vielä jäljellä, jos aiot tuhota tämän hulluuden saat tehdä sen yksin ilman meidän apuamme me emme aio menehtyä"Jäljellä olevat toat huusivat. Ymmärsin mitä he tarkoittivat minun olisi hoidettava tämä sotku yksin, mutta mistä aloittaisin, minun täytyisi tutkia planeettaa ennen hyökkäystäni saadakseni selville missä tämän paikan "pomo" pitää asemaansa.

Luku 5 Muokkaa

Lähdin alukselle jolla olin tullut tänne ja käynnistin sen otin mukani vain pari halukasta toaa. Lähdimme ajelemaan sillä maat pitkin ja nitistimme jokikisen biofonin joka tuli tiellemme vain siitä, että osa pakeni vasemmalle pystyi jo päättelemään missä "päämaja" on niinpä jatkoimme matkaa sinne päin.

Tulimme suuren oven eteen jossa oli miljoonia symboleita, sitten se aukesi ja nousimme aluksesta ja menimme ovelle. Huone oli täynnä kaiken maailman hilavitkuttimia ja vempaimia jotka olivat kiinni rattaissa. Kun olimme astuneet ovelle meihin ammuttiin säde jonka jälkeen ei näkynyt kuin pimeyttä, pimeyttä ja pimeyttä...

Luku 6 Muokkaa

Kun viimein heräsin olin halvaantunut ympäröivän sähkön takia joka oli kuin puku samalla minua taluteettiin parin muun kanssa ovelle joka oli kaikista suurin ovi minkä olin nähnyt se. Se aukesi ja huoneen pässä istui oikea hirviö biofon (vähän samalla tavalla kuin toa ja kardas). Se katseli minuun ja sanoi:"choovizixia xuzafo xdevax." Se kuulosti vähän samalta kuin "tappakaa teidät, viekää tyrmään tuokaa minulle muserrettavaksi, tai jotain. Odotuksiemme päin vastaisesti hirviö päästi meidät irti ja mongersi taas jotain ja otti miekkansa jolloin tajusin sanonan:"Mitä isompia sitä tyhmempiä". ja hoidin sen leikiten koska se oli tyhmä. Tämän jälkeen biofonit osittivat jonkin sorttista kunnioitusta ja ohjasivat meidät aina väliin kumartaen saliin jossa oli teleportti.

Kaikki mukanani olleet toat hyppäsivät siihen ja päätyivät toden näköisesti tukikohtaan jota Fyrhexa oli johtanut. Näppäilin minäkin tappuloiden paikaksi:"Matoran universumi" ja hyppäsin.

Epilogi Muokkaa

saavuin paikkaan jonne olin halunnut, mutta kaikki ollut kohdallaan, exo-toat jahtasivat toia ja muutenkin tunsin voimakasta pimeyden läsnäoloa, mitä oli tapahtunut?

Loppu.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki