FANDOM

"Valo välähti, ja äkkiä kahden Turagan paikalla seisoi yksi hieman normaalia suurempi Turaga. Turagan naamio näytti Wotorokin ja Furekin naamion sekoitukselta, ja hänen värinsä olivat sekoitus kummankin värejä."
-Kertoja, Fabokin Piiritys
Futorok
Ei kuvaa
Turaga Kaita
Muodostajat Furek, Wotorok
Naamio Jalo Kualfe
Välineet Sauva, kynnet

Futorok on Furekin ja Wotorokin muodostama Turaga Kaita.

ElämäkertaMuokkaa

Furekin ohjaillessa Fabokia Piirityksen viimeisen taistelun aikana hänen kehonsa oli hajoamaisillaan. Turagan pelastamiseksi Gahlok Va sai idean Turagoiden fuusioitumisesta. Wotorok astui Furekin luo korokkeelle, ja kaksikko yhdistyi Turaga Kaitaksi.

Futorokista tuli Fabokin uusi johtaja. Hänen johdollaan asiat korjattiin ennalleen, ja uudet Fe-Matoranit asuttivat Fe-Koron. Hän myös neuvoi Qobia tämän korjatessa elementtikeihään. Pari päivää syntymänsä jälkeen hän oli eteläisen kylän laiturilla hyvästelemässä Gahlok Van Platun kanssa.

LuonneMuokkaa

Futorok omaa kummankin alkuperäisen Turagansa luonteenpiirteet. Hän viihtyy taisteluissa, mutta tarpeen tullen osaa olla hyvin varovainen. Futorok ei ole täysin sopeutunut uuteen olomuotoonsa, vaan osa hänestä haluaisi yhä olla Toa.

KyvytMuokkaa

  • Taidot: Turagaksi Futorok on hyvä taistelija. Hän on myös erittäin viisas. Koska puolet hänestä on Furekia, Futorok on yhä Rautasaaren Valittu. Siksi hän pystyisi halutessaan hallitsemaan saarta, muttei tee niin, sillä se vaatii suunnattomasti energiaa, kuten ydhen Toan kaiken Toa-voiman.
  • Voimat: Futorok hallitsee Raudan ja kasvillisuduen elementtiä, ja psytyy kanavoimaan niitä myös yhtenä sekoituksensa.
  • Naamio: Futorokin naamio on Jalo Kualfu, pikamatkustuksen ja raudan naamio.
  • Välineet: Toisessa kädessään Futorokilla on sauva. Hänen toisessa kädessään on pienet kynnet.

TriviaaMuokkaa

  • Vaikka Futorok todellisuuessa onkin Turaga Kaita, häntä yleensä puhutellaan pelkkänä Turagan yksinkertaisuuden vuoksi.

EsiintymisetMuokkaa

Ulxelaser Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki