FANDOM

"Kaiken kuningas, tuhoisa valloittaja, maailman paras tyyppi ja universumin älykkäin olento, se olen minä."
-Gaggulabio itsensä mielestä.
Gaggulabio
Skakdi
Voimat Kivi(Ainoastaan toimiessaan toisen Skakdin kanssa),Nukuttavat silmäsäteet ja Sähkövoimia
Välineet Jättiläismiekka,Mahtimoukari(Ennen)
Arvonimi/Ammatti Kylähullu
Tilanne Kuollut

Gaggulabio on Keltamusta(Nykyisin keltaharmaa) Kiven Skakdi.

ElämänkertaMuokkaa

MenneisyysMuokkaa

Gaggulabio asui alunperin jossain pienessä kylässä Zakazin rantaviivalla.Hän toimi sielä kylähulluna(Palkkaa hän sai 10 Widgettia/tunti) ja hakkasi jokaisen vastaan tulevan Skakdin.Hän oli koko kylän vähäjärkisin ja väkivaltaisin olento.

Toa ZakangaMuokkaa

Kun Matoro,Nike ja Nikedox saapuivat Zakazille Mata Nuin ritarikunnan tehtävälle tutkimaan saarella tapahtunutta Cordak-salakuljetusjuttua. Radak,Punasininen Pimeän miekan Vortixx-jäsen oli saarella salakuljettamassa Destralille Valtavaa lastia Cordak-panoksia.Hän Törmäsi Gaggulabioon.Aluksi heille kahdelle syntyi eripuraa,mutta Darkosin käskystä Gaggulabio värvättiin Pimeään miekkaan.Kun Gaggulabio oli vartiossa saaren rannalla salakuljetuslaivan lähtiessä.Gaggulabio näki Matoron piilossa laivassa.Skakdi hyökkäsi laivaan,ja kaksikko kävi pitkän taistelun laivalla Radakin ohjatessa huolettomana laivaa.Kun he olivat taistelemassa laivan ruumassa,Gaggulabion laukaisema sähköpurkauksen takia Ruuma syttyi tuleen.Koko laivan kaikki Cordakit syttyivät tuleen ja räjähtivät.Sinä yönä Zakazin rannikolla tapahtui valtava räjähdys.Laiva nousi sata metriä ilmaan räjähdyksen voimasta aiheuttaen valtavat aallot jotka pyyhkäisivät saaren yli.

KostoMuokkaa

Gaggulabio selvisi nippa nappa laivan räjähdyksestä.Hän jatkoi Pimeän miekan jäsenennä ja hommasi Skakdi-sotureita avittaessaan välillä Radakia aseiden salakuljetuksessa.Hän kuitenkin tahtoi kostaa Matorolle,ja heti kun hän näki Matoron kerran Zanga nuin rannalla,Hän kävi Matoron kimppuun. Gaggulabio huitoi Mahtimoukarillaan Matoroa,ja sai iskettyä matoron jyrkänteeltä mereen.Kuitenkin silloin kallionkieleke jolla Gaggulabio oli,räjähti.Matoro oli heittänyt siihen pommin ja laukaisi sen veden alta.Gaggulabio vahingoittui pahoin räjähdyksestä ja vielä pahemmin tiputuksesta.

UudelleensyntymäMuokkaa

Gaggulabiolle tehtiin räjähdyksestä irronneiden jalkojen ja oikean käden tilalle Kokonaan robottia olevat kyborgiraajat.Hän sai myös uuden aseen,Mahtimoukari oli tuhoutunut ja hän sai Jättiläismiekan. Hän yritti jälleen kostaa Matorolle.Kun hän löysi Matoron,Karax nuilla käydyn taistelun jälkeen Gaggulabio saatiin Mata nuin ritarikunnan toimesta Daxialle vangiksi.Samaan aikaan kaikki muutkin pimeän miekan jäsenet vangittiin.

Pimeän miekan elpyminenMuokkaa

Eräänä yönä Makuta Xitorx lensi Daxialle ja vapautti kaikki vangitut Pimeän miekan jäsenet. Hän oli määrätty pimeän miekan johtajaksi ja Darkos karkoitettiin.Xitorx sai myös Gaggulabion vapaaksi.

KuolemaMuokkaa

Gaggulabio kuoli Zakazin satmassa käydyssä taistelussa Nikeä vastaan,kun niken heittämä laiva liiskasi Skakdin kiviin.

Voimat ja luonneMuokkaa

Gaggulabiolla on kiven elementaalivoimat,joita hän voi kanavoida ainoastaan toimiessaan toisen Skakdin kanssa tai aseen kautta.Hänellä on silmävoimana kohteen nukuttaminen monen tunnin pituiseen uneen,ja Gaggulabio voi luoda sähköpurkauksia Panssariinsa sulatetun sähkön Elelementtikiven ansiosta.Gagguulabiolla on myös suuret fyysiset voimat. Rehellisesti sanottuna Gaggulabion älykkyyttä voisi verrata ämpäriin.Hän käyttää lähinnä Lyö-ja-lyö-taktiikkaa.Hän on heikko Psygologista sodankäyntiä vastaan.Gaggulabio on hyvin itsevarma ja kerskaileva.

LainauksetMuokkaa

*Laivan ruuma syttyy palamaan* 

"Mitä noissa palavissa tynnyreissä on?" -Matoro

"Cordak-Panoksia,mitä sitte?" -Gaggulabio

"Mitäpä muutakaan..." -Matoro

*Ka-boom*

"Voitit yhden erän.Loukkasit ylivertaista älyäni yhden erän verran.Pidit mahtavia voimiani ja aseitani pilkkanasi yhden Erän verran.Se ei tule toistumaan." -Gaggulabio Matorolle

"Jos hän ja saapas ottaisivat tietokilpaillun,Saapas voittaisi hänet ylivoimalla." -Matoro

TriviaaMuokkaa

EsiintymisetMuokkaa

Pimeä miekka
Elossa
Radak | Gaggulabio | Drack | Xitorxin henkivartiokaarti | Crystax
Entiset
Spiriak | Blakar | Darkos | Xitorx

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki