FANDOM

Galf
Kalamaha
Liittoutuma Karzakan joukot
Arvonimi/Ammatti Ylisotapäälikkö, Karzakan neuvonantaja
Välineet Kaksi Laser-evää
Tilanne Elossa,Karzakalla

Galf on Kalamahojen sotapäälikkö Karzakalta.

ElämänkertaMuokkaa

Ennen Karzakan sotaaMuokkaa

Galf oli Kalamohjen vedenalaisen pääkaupungin johtaja monta vuotta,ennekuin makutat murskasivat kaupungin voimillaan.Hän johti ehlekin lajin ja Kalamahat sotimaan makutoita vastaan,ja kun he upottivat makutoiden lavaston,he pakenivat eripuolille maailmaa.Galf lähti kalamahalauman kanssa Karzakan saarelle.Hän perusti sinne kylän ja he saivat asua Karzakalla ja käyttää saaren vesistöjä turvapaikkanaan,jos kalamahat auttaisivat taistelussa jos saarelle hyökätään.

SotaMuokkaa

Kun Karzakan rynnäkkö avasi sodan,Galf toimi komentajan ja upotti kalamahojen kanssa paljon vihollisaluksia.Karzakan meritaistelun Hän voitti joukkoineen helposti,sillä he saivat upotettua veden alta helposti vihollisalukset.Lopputaistelun aikana ne taas upottelivat laivoja ja tuhosivat sukellusveneitä.Galf palkittiin sodan jälkeen mitallilla ja ylennettiin ylipääliköksi.

Voimat ja luonneMuokkaa

Galf on nopea liikkeissään,ja osaa kalamahojen perukyvyt, eli rahien hallinta,veden absordointi ja vedenallahengitys ja heikkoutena on se,että ei kestä kuivuutta.Galf on uskollinen Johtajalleen ja tietää paljonn laivoista.Hän on myöskin äkkipikainen,mutta se ei haittaa,silä Galf osaa johtaa kalamahajoukkoja todella hyvin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki