FANDOM

"Garfaur oli pelkkä surkimus. Vaikka hän oli vahva ja sitkeä, mutta hänet tapettiin. En kyllä ihmetteli miksi, eihän hänestä ollut mitään hyötyä."
- Eräs Zesvor, Bara Magnan taistelut
Garfaur
Ei kuvaa.png
Glatorian
Heimo Ei ole
Aseet Sauva, kynnet
Tilanne Muuttunut

Garfaur
Ei kuvaa.png
Pimeyden Metsästäjä
Ryhmä Glatorianit
Välineet Kiven, Maan ja Äänen Rhotuka, sauva, kynnet
Tilanne Kuollut

Garfaur oli Glatorian, kunnes muuttui metsästäjäksi.

Elämänkerta Muokkaa

Garfaur oli Glatorian, kunnes hänet muutettiin Metsästäjäksi. Hän oli yhä Glatorian ja taisteli areenoilla, vaikkei olisi saanut. Hän hallitsi Kiveä, Maata ja Ääntä. Garfauria vihasivat Zesvorit ja he halusivat tappaa hänet. Tosin Garfaur oli niille liian vahva.

Kun Garfaur oli taistelemassa areenalla, Zesvorit pyysivät häntä ryhmäänsä ja voittamaan taisteluita. Garfaur suostui ja hän tuli niiden johtajaksi. Garfaur suostui, mutta ei tiennyt, että oli alkamassa suuri sota. Garfaur taisteli siellä, kunnes Targal, Takahuller, Guardian ja Crulsaz veivät hänet pois.

Kun he olivat vieneet Garfaurin tämä sanoi: Miksi teitte tämän? Minua ei kiinnosta puheenne! Sitten yhtäkkiä maasta nousi käsi joka vei Garfaurin ja litisti hänet, tappaen "metsästäjän".

Reign of Final Journey Muokkaa

Tässä ulottuvuudessa Garfaur yrittänyt kapinoida, mutta Jalar tappoi hänet Krikan nähden. Krika suuttui siitä niin, että hyökkäsi Jalarin kimppuun, mutta hävisi.

Kyvyt Muokkaa

  • Välineet: Garfaurin toinen jalka ja käsi on mennyt taisteluissa. Ne on korjattu mekaniisilla. Hänellä on voimakkaat kynnet, Maan, Kiven ja Äänen Rhotuka, sekä sauva, josta voi tulla noiden kolmen elementin yhdistelmä. Se myös kanavoi Garfaurin muita voimia.

Lainauksia Muokkaa

"Mitäh? Miten tuo käsi voi nousta maata ja jahdata minua?"
- Garfaur, Bara Magnan taistelut >

Triviaa Muokkaa

  • Vaikka Garfaur oli Pimeyden Metsästäjä, hän ei kuulunut sellaiseen ryhmään. Hän jatkoi yhä olemustaan Glatorianina, vaikka olikin Metsästäjä.

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki