FANDOM

HH-LOGO.png

Glatorianking Chronicles - The Haunted Hero on Glatoriankingin tekemä tarina, jossa Makuta Teridax yrittää kaapata Spherus Magnan itselleen.

Luku 1 Muokkaa

Glatorianking ja Jardun Ilmestyivät keskelle sotamaata ilman ajatustakaan pakenemisesta, Glatorianking ja Jardun lähtivät hyökkäykseen sekalaista Skadien laumaa, jotka olivat selvästi erittäin vihasia syystä tai toisesta, "Nyt ei ole pakenemisen aika, Makuta on kaiken tämän takana meidän pitää taistella, Makuta ei saa tehdä sitä uudelleen, universumi on liian kallis uhrattavaksi!"

"Totta minullakin on oma universumini, ymmärrän sinua hyvin", sanoi Jardun kiskaistessaan kirveensä Skadin päästä irti.

Glatorianking ja Jardun etenivät ja joutuivat lopulta piiritetyiksi. "Minusta tuntuu, että kuin minua seurat... aah!", Jardun kaatoui kuolleena maahan, kuitenkaan Glatorianking ei voinut jäädä nyyhkimään poismennyyttä ystävvänsä, muuten hän liittisi Jakron seuraan, Neuvokkaana ja taitavana aseen käyttäjänä, Glatorianking otti Jakron kirveen ja heitti sen bumerangina katkoen Skakdien kaulat, Glatorianking, katseli tuhoa, ja alkoi uskoa ettei välttämättä selviyityisi, mutta hänen oli pakko Universuminsa puolesta hän ainoastaan kykenisi siihen, mutta miten hän onnistuisi siinä kun oli Makutan tappolistan ykkönen, heti Mata Nuin jälkeen johon hän ei pääsisi käsiksi, muuta kuin... sitten Glatorianking tajusi koko suunitelman kamaluudessaan.

"En viitsi kertoa totuutta, muuten kaikki olisivat vain paniikissa".

Glatoriankin kuuli kohinaa, apujoukot olivat tulossa, "lienee aika lähteä", "Ei Toa älä lähde, jos lähdet olet vai yksi pelkuri sinun pitää liittyä meidän joukkoihin!", Matoran haarniskassa huusi "ei en voi liittyä, Makuta jahtaa nyt vain minua, Minä olen puolellanne, mutta etenen Suoralla tyylillä", sitten Glatorianking hävisi.

Luku 2 Muokkaa

Seuraavassa hetkessä Glatorianking oli siirtynyt jättimäisen robotin ruholle, tämä oli se robotti, jonka oli tarkoitus valloittaa universumi. Robotti joka oli kuollut makasi maassa, elottomana, Glatorianking päätti mennä sisään.

Joka puolella näkyi metallin paloja, vääntyneitä johtoja, ja rusentunutta multaa, Sekä kiveä. Tämä oli ollut hänen kotinsa, Matoran Univrsumi, kunnes Makuta oli kaapannut sen, Ja lopulta Mata Nui tuhonnut sen saadakseen univrsumin, korjattua, mutta nyt ei ollut aika miettiä, piti löytää varustusta, Samassa Glatorianking näki linnoituksen jossa oli Kraahkanin symboli, "Makutain veljeskunta", hän ajatteli itsekseen.

Linnoitus oli yhtä rauniota, mutta, Glatorianking ajatteli löytävänsä parhaan varustuksen asesalista, ei salissa oli vain Tridax-koteloita ja muunlaisia Varjovarusteita, lähes kaikki käsiaseet olivat tylsiksi menneitä Metalliromua, "Hmm... pitää katsoa Mutranin laboratoriosta, muistaakeseni hänellä oli jonkin sortin viitta tekeillä".

Hahmot Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki