FANDOM

Gresh.Tesera
G.T gresh.tesera
Glatorian
Heimo Viidakkoheimo
Aseet Kilpi ja miekka
Tilanne Elossa

Gresh.Tesera (Myös tunnettu G.T:nä) on Tardukista, Vastusista ja Greshistä syntynyt voimakas Glatorian.

Elämänkerta Muokkaa

G.T syntyi kun Gresh ja Vastus olivat harjoittelemassa. Samaan aikaan Tarduk oli kävelemässä vaan ohi. Sitten Gresh ja Vastus alkoivat käyttää uusia Toavoimiaan jotka yks kaks osuivatkin Tardukiin. Toa voimat vetivät Tardukin kohti Greshiä ja Vastusia. Kesti muutama tunti kun harjoitusareenalla seisoi voimakas ja älykäs Gresh.Tesera.

Jonkin aikaa syntymän jälkeen G.T lähti tutkimaan joutomaata jossa hän näki muutaman vammoistaan selvinnyttä Luunmetsästäjää joille Metus-käärme oli puhumassa. Hän meni takaisin kylään jossa hän näki Mata Nuin johon hän oli juuri tutustunut ja kertoi näkemästään. Mata Nui kuitenkin sanoi siihen: "Sinulla on vielä paljon opittavaa". Tottakai G.T suuttui koska luuli olevansa kaiken tietävä ja paras. Sitten hän meni harjoittelemaan ja huomasi että hänellähän ei ole edes aseita! Hän ajatteli kysyä apua Mata Nuilta ja kilttinä G.T pyysi anteeksi suuttumisensa ja Mata Nui yritti luoda Ignikan kanssa aseet mutta ei onnistunut. G.T kopautti Elämän naamiota ja sai (tietenkin) kirouksen. Mutta kirouksen ansiosta G.T pystyi luoda aseet itselleen. Muuta ei ole toistaiseksi tiedossa...

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Kirouksen ansiosta G.T pystyi luoda aseet itselleen. Muuta ei ole toistaiseksi tiedossa.
  • Välineet: Kilpi ja miekka.
  • Heikkoudet: Vaikka hän onkin viisas, hän luulee olevansa kaikkein paras ja ajattelee välillä hieman ylimielisestikin.

Lainauksia Muokkaa

"Olenko ollut kolme henkilöä?"
-Gres.Tesera
"Minulle on turha puhua palturia!"
-Gresh.Tesara
"Näin kaksi luunmetsästäjää aavikolla ja käärmeen puhumassa niille ja se käärme oli valkoinen ja ruostunut."
-Gres.Tesera
"Sinulla on kuitenkin vielä paljon opittavaa"
-Mata Nui Gresh.Teseralle
"Hei oliko sinulla muuta asiaa?"
-Gresh.Tesera
"Jos ei niin häivy minun pitää harjoitella."
-Gres.Tesera

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki