FANDOM

Taisteluni pahaa vastaan
Fan Fiction
Kirjoittaja(t) Käyttäjä:Daxvigasor
Muoto Ei tiedossa
Lajityyppi Seikkailu
Julkaisu En muista
Tilanne Aloitettu
Soo-rii, EI OLE!!

Iconox or Tesara kertoo siitä, kun Tesaraan ja Iconoxiin meinataan hyökätä. Ei tosin tiedetä, kumpaan, joten kyläläiset taistelevat siitä, kumman kimppuun pitäisi hyökätä.

Luku 1 Muokkaa

Gresh mietiskeli talossaan. Hän ei voinut tietää, milloin hyökätään ja mihin. Pian Tarduk tuli paikalle ja sanoi: Mitä mietit? Jotkut Agorit ja Glatorianit kiistelevät siitä, kumman kimppuun pitäisi hyökätä. "Tiedän tiedän, mutta jos ne ryhtyvät sotaan, emme voi tehdä muuta kuin taistella ja silloin Bara Magna kärsisi." Tardukillakaan ei ollut mitään sanottavaa. Pian Ratugar tuli paikalle. "Syttyyköhän tästä sota?" hän ajatteli. Muistatteko sen toan, joka tuli Tesaran porteille ja löydettiin kuolleena? Tarduk kysyi. "Se ei liity tähän, mutta Sordakit voivat auttaa..." Gresh sanoi. Kolmikko meni pois ja lähti Iconoxiin. Siellä voitaisiin selvittää nämä riidät. Matkalla heidän vastaan tuli Taregen. Voin auttaa teitä. hän sanoi.

Luku 2 Muokkaa

Nelikko jatkoi matkaansa. Kukaan ei tiennyt, mikä Tesaraa ja Iconoxia uhkasi, tai kuka, mutta se oli varma, että hän hyökkäisisi pian. Gresh kuitenkin sanoi: Jatkan matkaani yksin. Se on järkevintä. Menkää Iconoxiin. Minulla on asiaa Sgarleille. Gresh lähti Roxtusiin päin. Pian hän oli Aterossa ja näki yhden Glatorianin. "Olen Brastroll. Voimakas Glatorian, joka on tullut haastamaan sinut. Minulla on Agori juuri tuossa." Gresh oli kuin ei olisi nähnytkään koko tyyppiä. Tosin Agori pysäytti. "Mene rääpäle, et voi estää minua." "Minäkö rääpäle?" Agori löi Greshiä miekallaan ja häipyi, Brastroll mukanaan. "Olipa outoja tyyppejä." "Kakami Puut. Niitä on Tesarassa tuhansittain. Ne pitää tuhota, ne pitää tuhota..." Brastroll mutisi. "Kakami Puut olivat tärkeitä Puita Tesarassa. Miten hän niistä tiesi?" Gresh ajatteli. Tosin hän jatkoi matkaansa ja oli jo lähellä Roxtusia.

Luku 3 Muokkaa

Vihdoinkin Gresh pääsi Roxtusiin. Mutta hän näki ne samat henkilöt, jotka olivat ärsyttäneet häntä. Brastroll ja Magart. "Mitä sinä tänne tulet viidakon Glatorian? Et kuulu tänne. Häivy!" Brastroll sanoi. Gresh katsoi heitä vihaisena. Tosin sen jälkeen, Brastroll ampui häntä Thornaxillaan ja Gresh lensi. Sen jälkeen, hän meni joutomaille, missä oli Vorux. "Kuka olet, tai mikä olet?" Gresh kysyi. "Olen Vorux, voimakas olento, joka kohta vie sinut Mielisairaalaan", olento vastasi. "Mikä paikka se on?" Gresh kysyi. "Paikka, jossa sinä voit kuolla", Vorux sanoi. Gresh ei voinut mitään.Vorux oli jo hyökännyt hänen kimppuun ja hakannut häntä. Juuri kun Gresh meinasi kuolla, Voroxit tulivat. "Mitä te täällä teette? Häipykää!" Vorux sanoi, mutta Voroxit eivät kuunnelleet häntä. Pian Gresh pakeni. Kun Vorux oli tappanut Voroxit, hän sanoi:

Joutomaat on paha paikka. Minä selvisin sieltä. Nyt etsin uusia vankeja, mutta ne jotka ovat päässeet pakoon, tulevat vielä takaisin, hän sanoi. Kyllä, ne palaavat, tai kuolevat.

Luku 4 Muokkaa

Tulee...

Luku 5 Muokkaa

Tulee...

Tämän tarinan loppu, mutta tarina jatkuu Reign of Final Journeyssa...

Hahmot Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki