FANDOM

Itok
Ei kuvaa
Skakdi
Ryhmä Skakdit (Aiemmin), Pirakat (Aiemmin), Valon Veljeshaamukunta
Voimat {{{skakdi_voimat}}}
Välineet Valon sirkkeli, Zamor-laukaisin
Tilanne Elossa

Itok on Valon Skakdi.

Elämänkerta Muokkaa

Ennen Pimeyden metsästäjiä Muokkaa

Itok oli Skakdi Zakazilta. Kun Spiriah saapui sinne tekemään kokeitaan, Itok oli yksi niistä harvoista, jotka saivat Valon elementiksi.

Kun Zatkanin napassivat Pimeyden metsästäjät, Itok meni pelastamaan häntä mutta hänetkin siepattiin.

Pimeyden metsästäjät Muokkaa

Pimeyden metsästäjät päättivät ottaa hänet tiimiinsä, koska heillä ei ollut ketään, joka hallitsisi Valoa. Se olisi myös hyvä harhautus heidän taistellessa muita ryhmiä vastaan. Liittyäkseen heihin, Itokin piti taistella ensin Krekkaa vastaan. Kun Zatkan ja muut pettivät heidät Itok liittyi heihin. Kun Pirakat lähtivät Voya Nuille Itokin kanssa, mutta hän eksyi ja joutui outoon linnoitukseen missä Valon Veljeshaamukunta otti hänet ja he värväsivät tästä servantin.

Valon Veljeshaamukunta Muokkaa

Itokille annettiin tuntematon tehtävä, mistä hän onnistui. Yhdessä kohtaa tosin Itkoiin asui säde, mikä jakoi hänet omaksi iksekseen ja Vitokiksi. Itok ei huomannut tätä, koska Vitok oli jo häipynyt. Sen jälkeen hän lähti monille tehtäville Mazekan ja Dekpun kanssa.

Kun kolmikko löysi kopion Ignikasta, tuli sinne muutamia henkilöitä ja taistelu alkoi. Kuitenkin Dax tuli paikalle auttamaan heitä. He saivat väärän Ignikan, mutta tajuttuaan sen olevan väärä, he tuhosivat sen.

Kun he menivät Goskaan tuli sinne Krika, Chirox ja Ampiläisiä ja Mantoja. Kova taistelu alkoi toisesta väärästä Ignikasta. Myöhemmin Paholaiset tulivat sinne ja nappasivat sen.

Kun he menivät taas Goskaan tulivat sinne Makutat. Dekpu yritti muuttua Toa-muotooon kuten Mazeka mutta muuttui Varjon Toaksi. Mazeka ja Itok hävisivät ja Dekpu siepattiin. Kuitenkin Mazeka ja Itok lähtivät pelastusretkelle, mutta kun he vapauttivat Dekpun Rakasetankit hyökkäsivät. Dekpu ja Mazeka pääsivät pakoon, mutta Itokin kohtalosta ei ole tietoa. Kuitenkin hän selvisi ja meni Dekpun ja Mazekan perään.

Nykyään Muokkaa

Itokille annettiin tehtävä mennä Bara Magnaan etsimään Glatorianeja liittolaisiksi. Vahingossa, hän joutui takaisin Zakazille, missä monet Skakdit hyökkäsivät hänen kimppuun.

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Itok voi tehdä kolmiintumisen ja osaa juosta valon nopeutta kymmenen kertaa hiljempaa. Hän myös osaa tehdä kaikkea Valolla, kuin Toat. Silmäsäteiden voima on sama kuin Hakannilla. Kolmas voima on se, että hän osaa hallita ilman toisen Skakdin läsnäoloa, Valoa.
  • Välineet: Valon sirkkeli ja Zamor-laukaisin.

Triviaa Muokkaa

  • Vaikka Itok on valkoinen, hän on Valon Skakdi silti.

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki