FANDOM

Jalar
Hahmo
Laji Glatorian
Ryhmä Glatorianit; Tuli Valon Veljeshaamukunta
Asuinpaikka Bara Magna
Naamio Arthron
Välineet Tulimiekat
Voimat Hallita tulta, tehdä loitsuja
Tilanne Elossa

Jalar on Glatorian.

Elämänkerta Muokkaa

Jalar oli Glatorian Bara Magnassa. Hän oli hyvin voimakas, ja yksinäinen. Hän oli yleensä Agorinsa (joka oli hänen pikkuveli) kanssa. Hän oli kymmenkertainen Glatorian-mestari. Kerran Koper haastoi Jalarin taisteluun. Jalar hyväksyi ja kaksikko otti mukaansa Agorit. Myöhemmin Jalar voitti taistelun, mutta pian sen jälkeen Voima-tiimi haastoivat heidät. Jalar ja Koper tekivät Äly-tiimin. Siitä puuttui tosin kaksi henkilöä, mutta Tek ja Metar suostuivat tulla mukaan. He alkoivat taistella. Ensiksi: Metar vs. Kuoleman kosketus. Kuoleman kosketus voitti hetkessä. Seuraavaksi oli Spelek vs. Garen. Spelek jäädytti Garenin ja voitti tämän siten. Sitten oli Taher vs. Vaarna 2. Vaarna 2 hävisi, mutta kun Taher ei huomanut, Vaarna hyökkäsi hänen kimppuun, ja puolitappoi hänet. Sitten Megabotarax ja Myxzur taistelivat päätöksestä. Kun Myxzur oli voitolla, Päätepysäkki tuli paikalle. Hän alensi Myxzurin tuomarista alituomariksi. Sitten Taher sai myös puolitappaa Vaarna 2, vaikka hän kärsi paljon, koska hänellä ei ollut piikkejä paikalla. Sitten Glatorianit rupesivat taistelemaan. Myöhemmin Äly-tiimi voitti, mutta Xanak pakeni paikalta, Megabotaraxin ja Myxzurin voimat mukanaan. Sitten Jalar tuli hänen eteen ja kaksikko rupesi taistelemaan. Xanak otti Megabotaraxin nyrkit, Jalarille annettiin voimia. Sitten he jatkoivat, kunnes Xanak oli vuorella Megabotaraxin sauvan varassa. Sitten Xanak tippui tahallaan, ja Jalar teki voimanimemis-loitsun, mutta se meni ohi, Xanakin viimeiset sanat Megabotaraxille olivat: Jos haluat voimasi takaisin, rakennat minut vahvempana uudelleen. Sen jälkeen Jalar ja Taher lähtivät myös etsimään uusia voimia. Sen jälkeen he kohtasivat Daxvigasorin, jonka avulla, he liittyivät Valon Veljeshaamukuntaan.

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Jalar hallitsee tulta ja monia loitsuja. Hän on myös hyvin älykäs.
  • Naamio: Arthron.
  • Välineet: Tulimiekat

Tilastot Muokkaa

Voima: 14/50
 
Ketteryys: 13/50
 
Sitkeys: 13/50
 
Älykkyys: 13/50

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki