FANDOM

"Meni hermot niin raukkamaiseen sodankäyntiin,niin saivat maistaa omia aseitaan."
-Karzaka
Karzakan Piiritys
Yhteenotto Karzakan piiritys
Sijainti Karzaka ja sitä ympäröivä meri
Lopputulos Pimeän miekan häviö
Joukot

Karzakan joukot

Pimeä miekka

Komentajat

Karzaka,Matoro,Sniper

Radak

Vahvuudet
  • Radak
  • Vaahtosammutin-vakooja
  • Kaikki pääalukset
  • Kaikki hävittäjät
  • Kaikki laivat
  • Kaikki tankit
  • Kaikki sukellusveneet
  • Kaikki ilmalaivat
  • Kaikki moukarinkuljetusalukset
  • Muita aluksia
Menetykset
  • Paljon kalamahoja
  • Panssarimatoja
  • Skakdeja
  • Laivoja
  • Tykkitorneja
  • Radak ja muodonmuuttaja vangittiin
  • Kaikki pääalukset
  • Kaikki hävittäjät
  • Kaikki laivat
  • Kaikki tankit
  • Kaikki sukellusveneet
  • Kaikki ilmalaivat
  • Kaikki moukarinkuljetusalukset
  • Muita aluksia

TavoitteetMuokkaa

HyväMuokkaa

Puolustaa saarta,tuhota Pimeän miekan joukot

PahaMuokkaa

Valloittaa saari,Vangita Karzaka

YhteenvetoMuokkaa

Karzakan rynnäkön ja meritaistelun jälkeen Pimeän miekan joukot hyökkäsivät vielä kerran Karzakan saarelle.He onnistuivat piirittämään saaren hyvin nopeasti.Kalamahat ympäri saarta upottivat vihollislaivoja,panssarimadot torjuivat tankkeja skakdeian kanssa,Sniper lensi hävittäjämatoranien kanssa...Taistelu saatiin käännettyä nopeasti karzakan voitolle,kunnes paikalle tuli isoja moukarialuksia,lentäviä koneita joissa roikkuu noin 20 Bion levyinen ja pituinen piikkimouakrija ketju.Alukset tohosivat moukareillaan Matorankyliä,ja sitten karzaka suuttui.Hän käytti säävoimiian ja muutti sään myrskyisäksi.Hän vapautti Xyruksen,Makutan joka oli aikoinaan tullut saarelle.Valtava makuta lensi taivaalla ja poltti vihollisia elävältä.Karzaka lensi ylös rakettirepulla ja kasvatti voimiaan niin,että sai yhden moukarin aluksesta irti.Hän alkoi heilutella ja pyörittää viisi kertaa häntä isompaa moukaria vihollisia päin.Matoro oli palatsin tykkitornissa käyttämässä lasertykkejä ja jakelemassa komentoja sotilallle.Parilla valtaisalla moukariniskulla hän tuhosi vihollisten pääalukset,Ja siinä olleet Radak ja Vaahtosammutin tippuivat vedenalaiseen varastoon,ja jäivät sinne vangiksi.Pimeän miekan joukon rippeet perääntyivät.

SeuraksetMuokkaa

Taistelun jälkeen Karzaka lähetti Artakhan sotaan apujoukkoja.Saarta kunnostettiin ja vahvistettiin,tykkitorneja paranneltiin ja kaivokset rakennettiin uudelleen.Pimeän miekan joukot perääntyivät Destralille asti,eivätkä ole sen jälkeen hyökännyt Karzakalle.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki