FANDOM

"Karzakan saaren kovin taistelu,myöskin ensimmäinen."
-Matoro
Karzakan rynnäkkö
Yhteenotto Karzakaa puolustetaan hyökkäykseltä
Sijainti Karzaka(paikka)
Lopputulos Hyökkäys torjuttiin,Suuret menetykset Karzakalla
Joukot

Karzakan joukot

Pimeä miekka

Komentajat

Karzaka,Sniper,Matoro

Radak

Vahvuudet
  • Radak
  • 500 robottisotilasta
  • 2 Xitorxin sotilasta
  • 4 pääalusta
  • 40 Xialaista hävittäjää
  • 50 Steltiläistä sotalaivaa
  • 5 Metru nuilaista ilmalaivaa
  • 10 Skakditankkia
  • 10 Sotasukellusvenettä
  • 10 kuljetusalusta
Menetykset
  • Noin 30 kalamahaa
  • noin 10 hävittäjämatorania
  • 13 skakdia
  • 3 panssarimatoa
  • 1 kalamahalaiva
  • 3 Tykkitornia
  • 156 robottisotilasta
  • 2 pääalusta
  • 14 hävittäjää
  • 34 Laivaa
  • 1 ilmalaiva
  • 2 tankkia
  • 4 sukellusvenettä
  • 10 kuljetusalusta

Karzakan rynnäkkö on Pimeän miekan avaushyökkäys Karzakalle.Sota tapahtui Matoron Karzakanvierailun aikana,joten hän joutui mukaan.Tämä taistelu oli myös Karzakan sodanavaustaistelu.

TavoitteetMuokkaa

HyväMuokkaa

Torjua hyökkäys,voittaa Radak

PahaMuokkaa

Vallata saari,vangita Karzakan hallitsija

YhteenvetoMuokkaa

Taistelu alkoi,kun Sotalaivoja näkyi tulossa Karzahnilta päin.Saaren Kalamahat lähtivät uiden hyökkäykseen ja upottivat terillään laivat veden alta.Alkoi tulla hävittäjiä ja muutama iso komentoalus,ja kuljetusaluksia.Matoro,Karzaka ja Sniper lähtivät lentäen Karzakalaisilla hävittäjillä,ja onnistuivat tuhoamaan toisen komentoaluksista.Sukellusveneet ampuivat Tykkitornit veden alta ja tuhosivat kalamahoja.Kuljetusaluksia pääsi saaren rannalle ja päästivät robottisotureita ja tankkeja maalle. Panssarimatojoukot ja skakdit torjuivat tankit suurilla menetyksellä.Sniper johti häjittäjämatoranien joukkoa taivaalla tuhoten hävittäjiä.Ilmalaivat tiputtelivat pommeja saarelle,ja pommit kaatoivat suuren tornin matorankylän päälle.KArzaka tuhosi sauvallaan ilmalaivoja.Lopulta kun kalamahat olivat upottaneet viimeisenkin aluksen,ja toinenkin komentoalus on tuhoutunut,Pimeän miekan joukot perääntyivät.

SeurauksetMuokkaa

Pimeä miekka perääntyi Karzahnin saaren entisellä paikalla sijaitsevaan Radakin tukikohta parantelemaan joukkoja ja hiomaan Strategiaa. Pommien takia Karzakalla tuhoutui kokonaan kaivokset,useita varastoja ja kyliä.Osa tykkitorneista tuhoutui. Sniper jäi vangiksi Sniperin luola,ja löysi sieltä Outoa,vihreää kemikaalia ja kuljetti sitä paettuaan saaren pinnalle.Kun kemikaalilla tehtiin kokeita,saatiin selville että se on erinomainen pansarimateriaali jäädytettynä.Samaan aikaan Artakhan taistelu raivosi Artakhan saarella.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki