FANDOM

Klaanon
Kek
Laji
Voimat Surkastuneet
Luoja(t) [1]
Elinympäristö Mordor
Lajin tilanne Huono

Tämä artikkeli on luultavasti puhdasta buru-shittua. Se tarkoittaa, että Guartsupukki toi meille jänniä substansseja, joita on ilmeisesti nautittu aika rajusti tätä artikkelia tehdessä. Vie artikkeli kosmiselle tasolle lisäämällä tekstiin edes jotain järkevää.

Klaanon on Bio-Klaanin, suomalaisen Bionicle foorumin projekti jonka tarkoituksena on tehdä aikajana Bio-Klaanille. Projektin tarkoituksena on luoda Bio-Klaanin vaihtoehtoismaailmaan hahmoja, tarinoita, MOCeja, sarjakuvia ja mitä mieleen tuleekaan. Siinä ei ole dinosauruksia.

Projektissa kielletyt asiat Muokkaa

  • Ylidramaattiset übersupersankari- hahmot

Muut päätetyt asiat Muokkaa

  • Klaanilla on teleporttauslaitteisto, jota tosin voi käyttää vain kerran
  • Klaani sijaitsee vaihtoehtoisessa maailmassa, joka ei kuitenkaan juuri eroa "oikeasta"
  • Zyglakit ovat erinomaisia pahiksia, mutta pääpahis on esim. The Evil Tawa pitää kaikki langat tiukasti käsissään, ohjaten hyviksiä sekä pahiksia. Überpahis siis.
  • Klaani itsessään on Toan ja Visorakin perustama pikku loota keskellä ei mitään, jonne olennot saattoivat vain "kadota" jos haluavat pois "sivistyksestä". Siitä kasvoi pikkuhiljaa isompi YK-tyylinen Organisaatio joka pitää yllä MU:n rauhaa.
  • LeMetru oli Masterkongun perustama ninjaklaani Metru nuilla, joka tuhoutui Suuren mullistuksen yhteydessä
  • Pohdimme mihin kohtaan aikajanaa Klaani sijoittuisi, ja tulimme tulokseen, että ONKALO on surkea suomennos sanalle "The Pit" ja teimme Bioarkistoihin adressin asiasta.
  • Klaani perustettiin joskus 40,000 - 30,000 vuotat sitten, eli Matoran sisällissota, Zakazin sisällissota, Av-matoranien levitys ja Makutojen evoluutio Antidermikseksi oli jo tapahtunut.
  • Se sijaitsee Bionicle-mantereiden välissä
  • Saarella itsellään ei ole nimeä, siitä käytetään nimeä "Bio-Klaani" Saaren suurimman maamerkin mukaan.
  • Klaanin saari sijaitsee Eteläisen ja Pohjoisen mantereen välissä, syrjässä mutta silti suht lähellä strategisesti tärkeitä paikkoja.
  • Asukkaina Klaanilaiset(ei armeijaa), Matoranit ja rahit. (Ja Umbran ortonit)
  • Saarella ei ole mitään dramaattista, kuten tulivuoria tai ELÄMÄN LÄHDETTÄ (-G)
  • Klaani itse on linnoitus rannikon edustalla
  • Saarella on useita Matorankyliä, jotka käyvät kauppaa Klaanin kanssa
  • Saaren sisäosat ovat tutkimattomia ja villejä. Siellä on muunmuassa viidakkoa ja vuoria.
  • Korkein vuori on nimeltään Mt. Ämkoo, jossa on Ämkoon muistopatsas.
  • Klaanin saarella on jonkin sortin Ahvenanmaa jota asuttavat Zyglakit.

Jotain järkevää Muokkaa

Triviaa Muokkaa

Substanssien nauttimisesta huolimatta Klaanon on oikeasti ihan siisti asia. Välillä Klaanonin kirjoittajat pitäävät myös kulttitapaamisia, joissa lampaiden uhraamisen lisäksi voi suunnitella tulevaa juontaan erinäisten demonisten entiteettien avustuksella. Of Rassilon.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki