FANDOM

Konuma
Henkilö
Arvonimi Jään "Toa"
Ryhmä Tulalesin tiimi, Valon vartijat
Naamio Akaku Nuva
Välineet Jäätykit (Aiemmin), Kilpi (Aiemmin), Kaksi Nynrah-haamutykkiä (Aiemmin), Jääpeitsi
Tilanne Elossa

Konuma on Trinuman lajin jäsen. Hän on Trinuman veli.

Elämänkerta Muokkaa

Konuma oli Trinuman lajin jäsen tuntemattomalta saarelta. Hn oli yleensä veljensä Trinuman kanssa. Kun Trinuma liittyi ritarikuntaan, Konuma liittyi Valon vartijoihin.

Valon vartijat Muokkaa

Daxvigasor pisti hänet Tulalesin tiimiin. Hänen tehtävä vakoilla Makutain veljeskuntaa. Pian muutamat Rahkshit äkkäsivät hänet ja hyökkäsivät Konuman kimppuun. Vaikka Konuma yritti taistella vastaan, oli niitä liian monta. Pian monet: Visorakit, Exo-Toat, loput Rahkshit, Manakset, Mana Kotit, Varjo Takanuvat ja Vultraz tulivat paikalle. Konuma jäi alakynteen ja menetti Nynrah-haamutykkinsä, kun Visorakit tuhosivat ne ampumalla niitä. Konuma meinasi kuolla, ellei Garfopas olisi tullut paikalle ja pelastanut tilanteen. Sitten kun Konuma palasi tukikohtaan, Tulales kertoi hänelle Veljeskunnan haasteesta. Sittemin, kun Tulales ja Gerf lähtivät, Konuma meni muiden tietämättä jonnekin, mutta ei tiennyt, että Lewru seurasi häntä. Pian hän ei nähnyt, mutta ulottuvuusportti aukesi ja imi Konuman ja Lewrun.

Varjo-ulottuvuus Muokkaa

Pian kun kaksikko heräsi he näkivät että olivat paikassa, mitä kumpikaan ei tunnistanut. Pian he näkivät Mazekan ja ottivat tämän mukaansa. Sitten vaihtoehtoiset: Ahkmou, Balta, Manta, Garfopas, Vultraz ja kaksi Ussalia tuli. He ottivat Konuman aseet ja lähtivät Vartija Daxvigasorin luo, missä kolmikko näki kaksi Rakasetankkia ja vartijan. Konuma yritti häipyä, mutta hänet napattiin ja laitettiin selliin. Lewru jäi sinne. Pian Crulsaz joukkoineen saipui sinne ja ottivat Konuman mukaansa ja antoivat hänelle uudet välineet.

The Journey of Crulsaz Muokkaa

Tulee joskus...

Kyvyt Muokkaa

Tilastot Muokkaa

Voima: 37/50
 
Ketteryys: 45/50
 
Sitkeys: 47/50
 
Älykkyys: 47/50

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki