FANDOM

Kotarixes
Ei kuvaa
Matoran
Ryhmä Ta-Matoran
Arvonimi Tulen Matoran
Työ Naamiontakoja
Naamio Hau
Tilanne Muuttunut

Kotarixes
Ei kuvaa
Toa
Arvonimi Tulen ja Maan Toa-Fuusio
Ryhmä Yksinäinen Toa
Naamio Haparu
Välineet Tulimiekka, Maakynnet
Tilanne Muuttunut
Elementti Tuli, Maa

Kotarixes
Ei kuvaa
{{{olento_nimi}}}
Arvonimi Elementtien Olento
Ryhmä Pimeyden Veljessaalistajat (Aiemmin)
Naamio Kolodar
Välineet Ei tiedossa
Tilanne Kuollut

Kotarixes oli aluksi Matoran, sitten Toa ja lopuksi olento.

Elämänkerta Muokkaa

Kotarixes oli Ta-Matoran Metru Nuilta. Hän oli hieman vallanhimoinen ja hän asui Ta-Metrussa Daxin kanssa sekä oli Naamiontakoja. Kerran Kotarixes löysi maaportin, ja meni sinne. Hän huomasi olevansa Nesdrialla. Hän löysi Toa-kiven ja muuttui Toaksi.

Toa Muokkaa

Kun Kotarixes muuttui Toaksi, häneen fuusioitiin Maan Toa ja heistä tuli Toa-Fuusio. Sitten Kotarixes lähti etsimään Toa-tiimeä, mutta löysi Pimeyden Veljessaalistajat. Shadorawos tajusi hänen olevan arvokas ja käski Anvezecin mennä tappamaan yksi Visorak, Makuta, Glatorian, Varjo-Matoran, Ilman Toa, Rahi Nui, viisi Hirviötä, Kuma-Nui ja monia Raheja. Kun Anvezec oli tuonut ne, Shadorawos imi Goskasta energiaa. Kun hän oli saanut ne Shadorawos yhdisti kaikki nuo Koturaan. Siitä seurasi jättiläimäinen olento.

Olento Muokkaa

Kun ne oli yhdistetty Kotarixesta tuli jättimäinen. Hän ryhtyi kapinaan ja häipyi. Pimeyden Veljessaalistajat yrittivät estää, mutta suurin osa kuoli. Sitten myöhemmin Kotarixes tuli sinne saarelle, minne Agaba ja kumppanit olivat tulleet. Sitten Toa Nesdria yritti estää, mutta he eivät onnistuneet. Sitten Kotarixes häipyi.

Bara Magna Muokkaa

Kotarixes suuntasi Bara Magnaan, ja hyökkäsi sinne. Gukerce, niminen Agori huomasi hänet, ja Kotarixes talloi hänet. Gukerce selviytyi, mutta Kotarixes oli jo poissa. Se suuntasi Vulcanukseen ja Liguriin. Monet Glatorianit hyökkäsivät hänen kimppuun, ja jotkut kuolivat. Kotarixes meni Varjo-kylään, ja yhtäkkiä ulottuvuusportti aukeni. Ultiasural Nomui rupesi hallitsemaan kaikkia elementtivoimiaan. Maa aukeni ja juuret nousivat. Vesi tuli ja samoin tuuli. Maasta tuli tulta ja vuorilta tuli jäätä. Kivetkin nousivat maasta. Kaikki työnsivät Kotarixesesia ulottuvuusportiin. Kotarixes pyristeli parhaansa mukaan ja yhtäkkiä ulottuvuusportti sulkeutui. Kotarixesen toinen puoli hajosi atomeiksi ja toinen uppoutui maan sisään.

Darkness In Arms Muokkaa

Varjo-ulottuvuudessa, Kotarixes on vallanut kaikki ulottuvuudet ja on nyt paikan hallitsija. Kukaan ei halua ryhtyä kapinaan siellä. Hänen luutnanttinsa on Daxvigasor, sekä hänen kirjanpitäjä on Ranum. Myöhemmin tuntematon soturi tuli ja tappoi hänet.

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Ta-Matoranin Kotarixes ei hallinut yhtään Tulta. Toa-Fuusiona, hän hallitsi Tulta ja Maata. Olentona, hänen kyvyistä ei tiedetä.
  • Naamio: Matoranina: Hau, Toana: Haparu ja Olentona: Kolodar.
  • Välineet: Matoranin: Ei ole. Toan: Tulimiekka ja Maakynnet. Olennon: Ei tiedossa.

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki