FANDOM

Tämä artikkeli on yhteinen artikkeli. Voit muokata tätä artikkelia omasta tarinasta näden lisäämällä artikkelin loppuun / ja nimimerkkisi esim. Bio-Klaani/Esimerkki.

Ulxelaserin tarinassa Muokkaa

Krika
Toa
Arvonimi Varjon Toa
Ryhmä Ei ole
Naamio Crast
Välineet Kaksiteräinen Varjomiekka, Nynrah-haamutykki
Tilanne Elossa, toisessa ulottuvuudessa
Elementti Varjo

Krika on Varjon Toa.

Elämänkerta Muokkaa

Kun Krika oli luotu, vähän hänen Antidermisia tippui Toa-kiveen. Tuloksena syntyi Varjon Toa, joka oli aika samanlainen kuin oikea Krika. Oikea suuttui ja huökkäsi Toan kimppuun. Toa-Krika väisti ja pakeni. Pian sen jälkeen Krika huomasi sodan ja liittyi siihen. Hänen vastaansa tuli Mykxor. Krika tosin voitti hänet ja lähti. Pian sen jälkeen, Krika joutui toiseen ulottuvuuteen ja hän huomasi olevansa Karda Nuilla. Pian sen jälkeen vaihtoehtoinen Ular vei hänet tukikohtaan. Tosin, kaksikko ei tiennyt, että heitä seurattiin...

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Varjon Toana, Krika pystyi imemään, hallitsemaan ja kanavoimaan Varjoa. Vaikka Krika luotiin Antidermisestä ja Toa-kivestä, hän ei ole yhtä hyvä, kuin Makuta.
  • Naamio: Crast
  • Välineet: Nynrah-haamutykki, Kaksiteräinen Varjomiekka.

Esiintymiset Muokkaa

Gladiatuksen tarinassa Muokkaa

Krika on mustaharmaa olento, joka vakoilee Kauhukolmikkoa.

Krika
Irritator
Arvonimi Katoaja
Ryhmä Laavaheimo
Naamio Ei ole
Välineet Hampaat, kynnet, häntä jonka päässä on varjoterä
Tilanne Elossa

Historia:

Krika asui alunperin Arogonilla. Hän seurasi salaa L.A.V.A.T.R.I.B.E.O.F.T.E.G.N.A.N.U.I-lauttaa Tegna Nuille. Siellä hän liittyi Laavaheimoon. Hän on alkanut vakoilla Kauhukolmikkoa. Hän on myös tuhonnut loput Lehdenpyytäjät. Viidakossa hän nappasi Mwaatan. Hän vei tämän tuntemattomaan paikkaan, jossa hän alkoi kiduttaa tätä. Krika oli tappamassa Mwaataa, kun Lesarf käski illuusion avulla tätä häipymään.

Esiintymiset:

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki