FANDOM

Kultaisen kiven vartiat ovat neljästä voimakkaasta soturista muodostuva ryhmä, joka on valittu vartioimaan Kultaista kiveä. He vartioivat kiveä tuhansien vuosien ajan, kunnes kivi katosi avaruuteen. Kiven yritti varastaa voimakas ryhmä, joka muutti vartiat patsaiksi ja he vaipuivat koomaan. Ykis vartioista ehti kuitenkin ampua kiven turvaan avaruuteen, mutta varkautta yrittäneen ryhmän johtaja tappoi hänet.

Jäsenet Muokkaa

Survion valittiin ensimmäisenä suojelemaan Kultaista kiveä. On vähän voimakkaampi, kuin muut jäsenet. Käyttää aseenaan keihästä.

Santimus valittiin toiseksi vartiaksi. Hän omaa muiden vartoiden tapaan suuret voimat. Hä'nen ainoa heikkoutensa on hänen hitautensa, mikä tekee hänestä helpon maalin. Hän omaa tosin hyvän kestävyyden.

Contanion keho muodostuu seitsemästä Toasta, mikä antaa hänelle seitsemän Toan voimat ja kestävyyden. Hän käyttää aseinaan laserpihtejä, jotka ovat myös hänen kätensä.

Neljäs vartia oli muiden vartioiden tapaan hyvin voimakas. Hän oli ainoa, jota ei ehditty kivettää ryöstöyrityksen yhteydessä. Hän joutui käyttämään kiven voimia ampuakseen sen turvaan avaruuteen. Hänet tapettiin pian tämän jälkeen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki