FANDOM

"Iiiik eikun pöö"
-Loop kun näkee Varjon
Loop
Taikaolento
Liittoutuma Tren Krom
Arvonimi/Ammatti Velho
Välineet useimmiten taikasauva ja kilpi
Tilanne Elossa, voimansa menettäneenä Bara Magnassa.

Loop oli outo suurten olentojen kaltainen velho jolle parhaimpina aikoina melkein kaikki oli mahdollista, tosin Suuret olennot korjasivat usein loopin sotkut ennalleen. Hän kyllästyi myös helposti ulottovuuksiin ja matkasi siksi paljon ulottovuuksissa.

ElämänkertaMuokkaa

Spherus MagnaMuokkaa

Suuret olennot loivat Loopin varmistamaan että maailmasta tulee asuinkelpoinen. Loop teki se ja hieman ylikin (kuten pelasi pingistä planeetoilla ja voitti Suurilta olennoilta korttipelissä puoli Spherus Mgnaa)

Bionicle-universumiMuokkaa

Loop tuli Bionicle-universumiin Mata Nuin ruumiiseen. Sielä Loop koki paljon seikkailuita (korjaan, muut koki loopin takia paljon seikkailuita). Loop ystävystyi Tren Kromiin, "Muodonmuuttajaan ja Nikedoxiin. Hän sähläsi usein (onneksi) ritarikunnan vihollisten suunnitelmat joten hänen perässään ei ollut kovin montaa salamurhaajaa.

"Värien planeetta"Muokkaa

Loop vietti pitkiä aikoja Värien planeetalla ja esimerkiksi "lainasi" (hienompi nimitys sanalle "varasti") erään ison haarniskan sen jälkeen kun oli koonnut monimiljoonaisen palapelin (Tuhoutunut värien planeetta) monen vuoden loitsinnalla. Kuitenkin eräs Vortx sai vallattua suuren hegen ruumiin itselleen. Loop herätti henkiin toat "Light"in ja Blakarin, mutta Vortx karkoitti Loopin Bara magnaan kun tämä oli käyttänyt suurimman osan voimastaan kahteen henkiinherätykseen.

Bara MagnaMuokkaa

Loop heräsi aavikolla ilman mitään muistoja ja osaa voimistaan. Hän tapasi ensimmäisenä planeetalla Mata Nuin.

LuonneMuokkaa

Loop on erittäin outo lievästi sanottuna. Hän pelkää kaikkea itseään vahvempaa ja hänellä on outo pakkomielle banaaneihin.

KyvytMuokkaa

Loopilla on erinomainen muisti. Hän muistaa 200 000 eri loitsua ulkoa ja voi taikoa mielytei mitä vaan. siihen sisältyy kaikki kuviteltavissa olevat voimat.

TaidotMuokkaa

Loop ei ole normaalisti taitava paljoa missään, mutta kun tarvitaan taitoa, hän tekee loitsuja itseensä. Loop on universumin paras korttihuijari ja pokerinpelaaja.

VoimatMuokkaa

Loop voi taikoa. Se oli nopea tap kertoa voimat. Mutta tarkempi lista on tässä:

  • Kaikki elementtivoimat, myös legendaariset
  • Rakshivoimat
  • Kaikki naamionvoimat
  • Kaikki muut tunnetut voimat
  • Kaikki tuntemattomat voimat

Ainoat joihin hänen voimansa ei tehoa, on suuret olennot. Myöskin suuret olennot kumoavat aina hänen tekosensa jos ne sotkevat asioita liikaa.

LainauksiaMuokkaa

  • "Nuuku nuuku nuuku..." - tuutulaulu
  • "Ulabalabummi" - yleisin taikasana

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki