FANDOM

LordLewan on keksinyt The Arbiter (LordLewa)

ElämänkertaMuokkaa

LordLewa oli normaali matoran, joka kaupitteli ruokaa matorankylissä. Hän oli matkalainen. Kerran eräs muoka hyökkäsi hänen kimppuunsa. LL oli pulassa, ja vieläpä rotkon juurella. Muoka hyökkäsi, ja LL putosi rotkoon. Rotkon pohjalla oli protodermistä. LordLewalla oli suklaapatukka taskussa. Pian rotkosta nousi toan kokoinen olento, joka oli itse asiassa toa. Suklaan toa LordLewa.

Hän lähti tietysti heti kotikyläänsä, mutta häntä ei hyväksytty. Jopa turaga sanoi, että suklaa ei ole oikea elementti, ja että LL syntyi vahingossa. Hänet karkotettiin. LL laitettiin kanisteriin ja lähetettiiin mereen.

Sitten hän tuli saarelle jota ei näkynyt LordLewan kartassa. Siellä oli matorankylä valtavan Linnakkeen juurella. Siellä oli Ta-matoraneja, Le-matoraneja ja kaikkia muita matoraneja.

Sitten hän huomasi toisen toan toivottavan punaista toaa tervetulleeksi. LL käveli eteenpäin. Joka puolella oli matoraneja jotka toivottivat hänet tervetulleeksi. Sitten hän pääsi linnan aulaan, ja siellä näkyi iso kirja. Siellä oli nimiä, ja LL päätti kirjoittaa omansa. Näin hän tuli Klaanin jäseneksi.

Aseet ja NaamioMuokkaa

LordLewan varustus on yksinkertainen. Selässä reppu ja vyötäröllä roikkuu suklaamiekka. Kyllä LL käytää myös suklaan elementtivoimiaan hyödyksi ka hänen elementtivoimansa tulevat tietysti Kanohi Sulkuksesta, suklaan naamiosta. LL pystyy luomaan niin paljon suklaata kuin haluaa.

LuonneMuokkaa

LL on vitsikäs toa, jolla vallitsee kuitenkin sisällä sanoinkuvaamaton suru. Hän menetti kaikki ystävänsä kun hänet karkotettiin. Vaikka LL saikin Klaanista ystäviä erittäin monta, hän silti ikävöi kotiaan. LL on hulluna suklaaseen.

SanonnatMuokkaa

Olisko suklaata? (kun suklaa on loppu)

Olen aivan terve, miten niin? (Kun joku epäilee LordLewan touhuja)

Kiitos! (Kun joku antaa suklaata)

Jos tämä toimii, olen nero! (Keksiessään jotain hullua.)

Möyh. (yleensä tervehtiessään jotakuta.)

Mitä vit... AAAAAHHH!(kun hän näkee fikoun)

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki