FANDOM

MahriKing on Bio-klaanin n. 122 jäsen. Hän on tulen Toa, joka on kokenut monia muodonmuutoksia tähän asti.

MahriKing
Matoran
Ryhmä Ta-Matoran
Arvonimi Matoran
Työ Ei ole
Naamio Voimaton Hau
Tilanne Muuttunut Toaksi

MahriKing
Toa
Arvonimi Tulen Toa, Toan ja Rahin fuusio
Ryhmä Klaanilaiset
Naamio Arthronin muotoinen naamio
Välineet Energiakeihäs
Tilanne Oleskelee Klaanissa
Elementti Tuli

Tarina Muokkaa

Syntymä

Kun Jaller ja muut matkasivat Voya Nuille, Punainen Tähti osui Jalleriin tehden hänestä kloonin, joka myös muuttui Toaksi ( sillä Jallerin muuttumiset muuttivat myös hänet ). Saaren rannalle saavuttuaan klooni ( myöhemmin MahriKing ) ei löytänyt kaksostaan. Hän päätti kierrellä saarta kunnes huomasi Muokan jahtaavan pientä Rahia. Hän astui Muokan eteen ja käski tämän jättää pikkuisen rauhaan. Muokak uitenkin karjui ja oli iskemässä MahriKingiä, mutta hän vapautti kädestään voimakkaan tulisäteen kärventäen Muokan. Siitä lähtien hän alkoi suojella pieniä Raheja lihansyöjiltä. Hänen jouduttuaan vastakkain lohikäärmerahin Raza-nimisen lohikäärme Rahin kanssa hän vahingoittui vakavasti. Rahit kuitenkin auttoivat häntä paranemaan. Eräänä päivänä hän muuttui myös Mahriksi. Myähemmin hän teki keihäät kuolleen Tarakavan luista. Aika kului ja lopulta MahriKing joutui taas vastakkain Razaa vastaan. Raza oli vähällä syödä hänet, mutta hän onnistui pitämään sen leuvat ylhäällä. Hän käski Rahiystäviään juoksemaan pois paikalta. Tällä kertaa hän pärjäsi paremmin, mutta Raza onnistui tuhoamaan hänen keihäänsä. MahriKing yritti käyttää tuli-iskuja, mutta ei osannut yhtäkkiä käyttää voimiaan. Hän näki rikkoutuneen Fuusiokeihään, mutta luullen sitä tavalliseksi keihääksi hän fuusioi itsensä tuohon Rahiin. Niin hän sai nykyisen muotonsa.

Bio-Klaani

Mahriking ei muistanut mitään. Hän ihmetteli jälleen kuka oli ja missä oli. Hän huomasi itsellään siivet ja päätti lentää pois saarelta. Monien kuukausien lentelyn jälkeen hän oli lopen uupunut. Hän ei pysynyt edes ilmassa, vaan tipahti suoraan monta kilometriä rakennuksen katosta sisään. Herättyään hän ihmetteli missä oli. Hän näki edessään kultavihreän Rurua pitelevän hahmon. Hahmo esittäytyi Umbraksi ja kertoi MahriKingin pudonnee Bio-Klaanin videopelikonsolivarastoon. MahriKing pyysi Umbralta jotai nsyötävää ja Umbra tarjosi hänelle leisisitä grillijuhlista jäljelle jääneen lenkkimakkaran. MahriKing maistoi sitä ja ihastui siihen välittömästi. Umbra kertoi hänelle Bio-Klaanista ja kysyi haluaisiko MahriKing liittyä heidän joukkoonsa. Hän suostui. Umbra onnistui johdattamaan hänet Bio-Klaanin porteille, jossa liittyminen tapahtuisi. MahriKing täyttäessä ilmoittautumislappua hänen piti kirjoittaa nimensä. Hän katsahti yhteen julisteeseen, jonka tekstistä keksi nimen MahriKing. Hän antoi lapun virkailijalle, joka avasi hänelle portin. Monet toivottivat hänet tervertulleeksi ja hän tapasi muutamia Klaanin Modetaattoreita. Umbra neuvoi häntä menemään Adminien puheille, niinkuin kaikki uudet jäsenet.

Luonne Muokkaa

MahriKingin luonteen yksi huomattavin piirre on hänen typeryytensä. Hän käyttäytyy usein melko tyhmästi ja lapsellisesti. Tähän ei ole löytynyt varsinaista syytä. Yksi mahdollinen tekijä on hänen päähänsä kohdistuneet iskut. Hän on mm. tipahtanut pää edellä katosta läpi kovaan lattiaan. Myös eräässä röndgenkuvassa hänen aivoissaan on näkynyt olevan pyyhekumi. MahriKing on myös usein syönyt monia syötäväksi kelpaamattomia asioita, kuten liimaa, maalia, lunta, multaa, puun kaarnaa, varpaanvälitöhnää, nöyhtiä, räkää, kaikenlaisia homeisia ruokia, vielä elossa olevia Raheja, joskus vahingossa myös ruokailuvälineitä, sekä monia entuudestaan vieraita aineita ja nauttinut yksistään erilaisia mausteita. Hän on myös mm. purrut joitakin henkilöitä, pudottanut imeskeltävän makeisen/jäätelön maahan ja ottanut takaisin suuhunsa ja ronkkinut kärpässientä. Hän on myös juonut mm. tiskivettä, pesuaineita, litroittain merivettä, virtsaa, vessanpönttövettä, saippuaa, erilaisia myrkyllisiä nesteitä, ja joskus myös verta (vain jos sitä on lattialla tai einissä). Näistä hän on selvinnyt joko onnella, tai hyvällä sairaalahoidolla. Mahriking on usein osoittanut myös huolimattomuutta. Hän on usein ampunut singolla vahingossa monesti Matorania. Joskus hän tosin kovaa esittääkseen on sanonut tehneensä sen tarkoituksella. Lapsellisuuttaan hän on usein osoittanut mm. leikkimällä erilaisilla tosin sotaisilla leluilla ja jäänyt talvisin kielestään kiinni moniin metallitankoihin. MahriKingin luonteeseen kuuluu myös satunnainen väkivaltaisuus. Yleensä hän helposti ärsyyntyessään käyttää kovia otteita päästäkseen ärsykkeistään eroon. Ikkunansa vieressä aamuisin kukuvaa Kewaa hän usein heittää jollain.

Kaikesta tästä huolimatta MahriKing on osoittanut taiteellista osaamista etenkin pikseli(sprite)taiteessa. Hänen Bio-Klaani Adventures- sarjakuvansa on saavuttanut Bio-Klaanin foorumilla suurta suosiota. Hän on myös ollut hyvä piirtämään.

Naamio ja välineet Muokkaa

MahriKingin naamiona on Kanohi Arthron, jonka voimana kuitenkin on antaa käyttäjälleen muuttaa mutoaan ja monistua. MahriKing huomasi naamuonsa voiman, kun hänen nukkuessaan hänestä oli muodostunut kaksoisolento. Klooni oli kuitenkin ilkeä ja MahriKing joutui tasiteluun sitä vastaan jonkin ajan päästä. Taistelu loppui MahriKingin lävistettyä klooninsa, jolloin se haihtui pois. MahriKing oppi kuitenkin hallitsemaan myöhemmin naamionsa voiman. Hän voi pitää kaksoisolentoihinsa henkisen yhteyden. Hän voim yös antaa niille oman tahdon. Muodonmuutostoiminnolla MahriKing voi muuttaa muotoaan miksikä tahansa asiaksi, jonka näkee, tai on nähnyt. Hänen voimansa eivät kuitenkaan muutu.

Juuri synnyttyään MahriKingillä oli naamionaan hetken aikaa voimaton Hau. Hetken päästä se kuitenkin muuttui Calix. Hän ei kuitenkaan osannut käytää sitä. Muututtuaan Mahriksi MahriKing sai myös Arthronin. Se pysyi entisellään MahriKingin yhdistyttyä Razaan.

Oltuaan vain hetken Matoranina MahriKingillä ei ehtinyt olla Matoranvälinettä. Inikana hänellä oli Jallerista poiketen vain yksi Energisoitunut Liekkimiekka. Miekka kuitenkin tuhoutui tasitelussa Razaa vastaan. Mhariksi muunnuttuaan hän teki keihäät Tarakavan luista. Razaan yhdistymisen jälkeen hän sai jotenkin välineekseen Energiakeihään, jolla pystyy nappaamaan energiahyökkäykset ja heittämään ne takaisin lähettäjälleen.

Sanontoja Muokkaa

  • Perskuukkeli! (yleensä äkillisesti harmistuessaan)
  • Ite oot! (kun joku sanoo hänestä jotain pahaa)
  • Noin äitisi sanoi, kun sinä synnyit. (kun joku loukkaa häntä)
  • Heeeeeetkinen... (huomaa tulleensa huijatuksi)
  • Hyvästi luuserit! (pakenee paikalta)
  • Sä senkin... (iskee jotakuta nyrkillä)
  • WAAAAAAAAAU!!! (nähdessään, kuullessaa tai tuntiessaan jotain ihmeellistä tai erikoista)
  • D´oh! ( kun jokin menee äkillisesti pieleen)
  • PAM PAPA PAM PAPAPAAAAA! (ilmestyessään paikalle)
  • KÄÄÄÄÄK!!!!!!!! (säikähtäessään)
  • Siis mitä... (jatkuu yleensä kirosanalla)
  • Noh, juuri nyt ei ole nälkä. (eräänlainen termi anteeksiantamiselle)
  • Terveydeksi. (jonkun sanoessa sanan, jota hän ei ymmärrä)

Triviaa Muokkaa

  • MahriKing liittyi Klaaniin 6.1.2008
  • Julisteessa, josta MahriKing keksi nimensä, luki: "Barrakis, kings of Mahri Nui"

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki