FANDOM

Matanui112/Turagalhikan
{{{turaga_kuva}}}
Turaga
Ryhmä Metru Nuin Turagat
Arvonimi Tulen Turaga
Välineet tulen sauva
Naamio Jalo Hau
Tilanne Metru Nuita johtamassa

Matanui112(Oikealta nimeltään Lhikan) on kärttyinen vanha turaga joka oli aikoinaan Toa. Hän oli kuitenkin jo täyttänyt kohtalonsa ja antoi jollekkin randomeille katupummimatoraneille nimeltään Vakama,Whenua,Nuju,Nokama,Onewa ja Matau hänen voimansa koska oli liian laiska ja meni vanhan toa-kaverinsa Nidhikin kanssa bilettämään ihmisten ulottuvuuteen ja sieltä tullessaan oli Turaga.

Historia Muokkaa

Matanui112(Lhikan) oli alunperin matoran mutta joku outo heppu joka taisi olla Matanui112:n kylän Toa, ei hän sitä muista, antoi hänelle oudon kiven ja sitten hänet kutstuttiin Medru Nuille tappamaan Iso GanohiLohari ja hän halusi jäädä sille saarelle koska sieltä hän sai ilmaista ruokaa. Sitten hän huomasi että hänen Toa kamunsa pettivät hänet yksi kerrallaan ja liittyivät muihin ilkeisiin mafioihin jotka harrastivat "Suojelua". Sitten hän oli jo ihan liian väsynyt ja alkoi jakaa joillekkin oudoille tyypeille Toa- kiviä ja meni bilettämään hänen petturikamunsa Nidhikin ja randomin pummin Krekan kanssa jonnekkin kummaan paikkaan ja sieltä tullessaan hän oli vanha Kärttyinen Turaga. Sitten hän meni viemäriin ja puhui kolmelle Toa- sankarille ja opetti käyttämään naamiovoimia. Sitten hän seurasi heitä joka paikkaan ja sille koitui karmaiseva loppu - Makuda Teridax tappoi hänet ja hänen naamio vietiin. Kuitenkin hän löysi itsensä tuhannen vuoden kuluttua arkistoista ja huusi: What the F**k?!?!?! Sitten hän löi Karzahnöltä tajun kankaalle ja varasti naamionsa takaisin. Sen jälkeen hän teleporttaili paikasta toiseen valittamaan vanhoista ajoista ja kerran hän vilahti Toa Nuvien teleportaatiossa huutamassa pahoja kirosanoja. Nykyisin hän viettää eläkepäiviä johtamalla Medru Nuin saarta ja valittaen Toa Nuville huonosta palvelusta.

Triviaa Muokkaa

  • Lhikan on haastanut riitaa Teridaxille ja The Shadowed Onelle.
  • Lhikan on matoraneille kiltti(Joskus) mutta kärttyinen jos hän on maksanut palvelusta ja se on huonoa.
  • Lhikan on viisas, mutta ei käytä sitä usein.
  • Lhikan syö paljon roskaruokaa.
  • Lhikan kiroilee aina kun joku menee pieleen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki