FANDOM

Maximus
Toa
Ei kuvaa
Arvonimi Ajan Toa
Ryhmä {{{toa_ryhmä}}}
Naamio Vahiki
Välineet Toain Sauva
Elementti {{{toa_elementti}}}
Turaga
Ei kuvaa
Sijainti Metru Nui
Naamio Jalo Vahiki
Välineet Ajan Sauva
Tilanne Elossa

Maximus oli suuri ajan Toa kunnes hän muuttui Turagaksi.

ElämänkertaMuokkaa

ToaMuokkaa

Kun Maximus oli Toa hänelle annettiin monta tehtävää, koska hän oli hyvä taistelija. Maximus sai kerran tehtäväkseen tuhota kokonainen Bohrok armeja, mutta hän ei suostunut siihen. Maximus kidnapattiin kun hän ei suostunut tehtävään. Maximus tappoi tehtävän antajan, että hän pääsisi pois. Tehtävän antaja oli pukeutunut kaapuun ettei hänen naamaansa nähty. Kun Maximus pääsi pois hän kuuli huudon apua erään rotkon läheltä. Kun hän meni rotkolle hän näki, että 10 Matorania meinasi tippua rotkoon kun Rahkshi uhkasi Matoraneja. Maximus meni auttamaan ja päihitti Rahkshiin. Matoranit kiittivät häntä ja kutsuivat hänet heidän kyläänsä, mutta kylästä oltiin hävytty kun hän saapui kylään. Maximus kysyi Matoraneilta missä kaikki ovat, mutta Matoranit olivat kuolleina makaamassa maassa. Maximus tiesi, että nyt tapahtyisi jotain. Maximus tarkkaili ympärilleensä ja näki Makutan näköisen varjon. Maximus lähti perään juoksemalla. Kun Maximus sai hänet kiinni hän näki Teridaxen ruumiin. Yht'äkkiä varjo lähti kohti Teridaxen ruumista niin, että Teridax alkoi elää. Maximus taisteli henkensä puolesta Teridaxea vastaan niin kauan kunnes hän päihitti Teridaxen ja muuttui Turagaksi.

TuragaMuokkaa

Tulossa...

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki