FANDOM

Nambor
Ei kuvaa
Makuta
Määrätty sijainti Ei tiedossa
Naamio Jutlin ennen, nyt Jutliniin sulautunut Qerkh
Välineet Kaksi miekkaa
Tilanne Elossa, paeten kohti salaista piilopaikkaa

Nambor on Makuta, joka karkotettiin Destralilta, yrittäessään murhata Vamprahia, saadakseen suuremman aseman Makutan Veljeskunnassa. Odinalta hänet karkotettiin Kanohi Suletun ja Avohkiin varastamiesta. Nambor oli kuitenkin piilottanut Kanohit hyvin, kunnes jäi kiinni. Hän kantaa kaunaa Metsästäjälle nimeltä Triglax, koska tämä lavasti hänet aiemmin Krekkan murhayrityksestä ja kertoi hänestä Shadowed Onelle, kun Nambor ryösti kanohit.

Makuta Muokkaa

Nambor oli Bitilin ja Teridaxin aisapari Miserixin hallituskaudella. Nambor loi kokeensa avulla Dernad-lajillisesta yksilöstä viisaan, älyllisen ja puhuvan Dernadin. Tämän hän nimesi Dernafaksi. Dernafa oli erittäin viisas, ja tuhosi laboratorion, samalla tappaen Krikan apulais-matoranin. Krika ja Vamprah vaativat Teridaxin hallituskaudella Namborin karkottamista. Spriah veti Kanohi Jutlinin Namborin kasvoilta, ja laittoi itselleen. Tämän jälkeen Nambor karkotettiin.

Pimeyden MetsästäjäMuokkaa

Nuin Puolustuskunta Muokkaa

Voimat ja luonne Muokkaa

Nambor hallitsee jokaista Makutan 40 kraata-voimaa, sekä voi luoda raheja. Nambor on kärsivällinen, viisas sekä vihainen jokaista Rahia ja Makutaa kohtaan.

Voima: 18/50
 
Ketteryys: 10/50
 
Sitkeys: 16/50
 
Älykkyys: 18/50

Nuin puolustuskunta
Jäsenet
Lefo | Wegering | Semorting | Niddi |Pokor | Garuus
Palvelijat
Nambor | Marenin | Sagen | Nemes

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki