FANDOM

"Kovin sota, missä olen koskaan ollut."
-Agaba, Saaren taistelu
Nesdrian Veljeshaamukunta vs. Pimeyden Veljessaalistajat -sota
Yhteenotto Pimeyden Veljessaalistajat hyökkäsivät varoituksetta
Sijainti Nesdria
Lopputulos Nesdria tuhottiin, sota loppui
Joukot

Nesdrian Veljeshaamukunta

Pimeyden Veljessaalistajat

Komentajat

Takigamocos,Tulales,Agaba,Raval

Shadorawos,Khorisk,Gervef

Vahvuudet
Menetykset
  • Noin 30 Matorania Aglaro-tiimistä
  • 78 tuntematonta Toaa
  • Derge
  • Monet Jäsenet, Servantit ja Armejialaiset Nesdrian Veljeshaamukunnasta
  • Gehle
  • Noin 56 Aglarien laivastoa upposi ja noin neljässosa Nesdrian Matoraneista sen mukana
  • Takigamocos

Tavoitteet Muokkaa

Hyvä Muokkaa

Estää Nesdrian tuhoa, voittaa Pimeyden Veljessaalistajat, muuttaa Pahojen puoli takaisin hyväksi.

Paha Muokkaa

Tuhota Nesdria, tuhota kaikki hyvät, muuttaa Nesdria kokonaan pahaksi, tehdä Nesdrialle tukikohta.

Yhteenveto Muokkaa

Sota alkoi, kun Pimeyden Veljessaalistajat hyökkäsivät. Samaan aikaan Gervef ja Khorisk kokosivat armejiaa ja menivät auttamaan Veljessaalistajia. Agaba näki kaiken ja meni ketomaan Ravalille. Sitten he kokosivat mahtavan armejian ja auttoivat Nesdrian Veljeshaamukuntaa puollustautumaan hyökkäykseltä. Sitten Tulales ja Talirkson rupesivat taistelemaan. Mutta Desgrades tuli ja teki peitsellään ison iskun, että hyvät lensivät. Sitten Tulalesin ja Darksonin veli tuli ja hyökkäsi Veljessaalistajan kimppuun. Taistelu oli kovana, kunnes Shadorawos meni Ydin Energiatorniin ja keräsi voimia. Nesdria rupesi rikkoutumaan ja sitten Takigamocos tuli ja teki välineellään Energia palutuksen. Hän menetti paljon voimia ja Shadorawos tappoi hänet. Kukaan ei voinut mitään. Shadorawos imi kaiken energian ja Nesdria oli heikoilla. Shadorawos käytti uusia voimiaan, vanhoja voimiaan, välineitään, armejiansa voimia ja teki Megamullistuksen. Nesdria tuhoutui ja vaikka Nesdrian Veljeshaamukunta voitti, Nesdria tuhoutui.

Seuraukset Muokkaa

Kun Nesdria oli tuhoutumaisillaan, Tulalesin veli näytti tietä uudelle saarelle. Sinne tuli myös Valon Ritarikunta ja tiimit liityivät. Sitten Polew huomasi, että Agaba puuttui. Khorisk oli ottanut hänet mukaan, Shaderille.

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki