FANDOM

Omega
Omega
Keetongun tekemä Omega-MOC
Glatorian
Heimo Tuliheimo
Aseet Liekkimiekka
Tilanne Elossa

Omega on tuliheimon Glatorian. Hän on voittanut kaikki areenataistelut missä hän on kilpaillut.

Elämänkerta Muokkaa

Bara Magna Muokkaa

Omega voima

Omega käyttää erikoisiskuaan

Kun KooBee laskeutui kapselissa Bara Magnalle, Omega oli paikalla. Omega ihmetteli outoa olentoa, joka seisoi hänen edessään. Ensimmäinen kysymys, joka Omegalle tuli mieleen oli "Kuka sinä olet?" KooBee kertoi itsestään. Omega ja ilman Toa alkoivat kävellä kohti tuli-heimon kylää. Hän ei kauheasti tykännyt olla siellä, joten Omega vei hänet viidakko-heimon kylään. Siellä KooBee tykkäsi olla. Omega muisti, että hänellä oli areenataistelu alkamassa. Omega jätti KooBeen viidakko-heimon kylään. Kun Omega oli areenalla, hän ehti juuri sopivaan aikaan. Tuli-heimon Glatorianilla oli taistelu erästä Skrallia vastaan. Seuraavaksi hänen pitäisi kukistaa Tarix.

Omega otti Thornax-laukaisimen ja liekkimiekan. Omegan oli aika lähteä taistelemaan Skrallia vastaan. Omega ja Skrall alkoivat taistella. Omega otti liekkimiekan esiin. Skrall hyökkäsi raivolla Omegan kimppuun. Omega iski liekkimiekalla Skrallia. Skrall heikkeni hetkessä. Seuraavaksi Omega ampui Thornaksin Skrallin päähän Skrall kaatui maahan ja Omega oli lähes voittanut. Omega löi Skrallia vatsaan ja Skrall ei enää kykenenyt tekemään mitään. Omega oli voittanut jälleen ilman vaurioita.

Omega huomasi erään tyypin katsomossa, jolla oli musta kaapu ja punaiset silmät. Hän lähti tämän perään, ja kyseinen henkilö lähti juoksemaan pakoon.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki