FANDOM

"Elävillä olennoilla ei ole minulle mitään tarjottavaa. Siksi tukeuden mekaniikan seuraan."
-Pakurak
Pakurak
Pakurak
Makuta
Määrätty sijainti Fabok, Magrut
Naamio Jalo Jutlin
Välineet Piikkinuija, poratäristin
Tilanne Elossa

Pakurak on Magrutin ja Fabokin Makuta ja Makutain veljeskunnan jäsen.

Elämäkerta Muokkaa

Mata Nuin luotua Makutat myös Pakurak liittyi Makutain veljeskuntaan. Hän ei pidä juurikaan Rahien luomisesta, vaan kehittelee mieluummin veljeskunnan käyttöön koneita. Pakurakista ei juuri pidetä, koska hän turvautuu ennemmin koneisiin kuin voimiinsa, vaikkakin monet hänen keksintönsä, kuten Destralin teleportaatiolaite, ovat osoittautuneet hyödyllisiksi.

Pakurak määrätiin valvomaan Magrutin saarta, minne hän perusti itselleen konetehtaan. Hän alkoi viettää suurimman osan ajastaan saarella, joka oli käytännössä autio. Nidrekin petturuuden jälkeen hän sai valvottavakseen myös Fabokin, muttei koskaan ole ollut siitä kiinnostunut.

Kukaan muu hänen lisäkseen ei tiedä, mitä kaikkea Pakurak on saarelleen kehitellyt. Huhuja kuitenkin kulkee valtavista, täysin mekaanisista Rahi-maisista olennoista, Kraatattomista Rahksheista ja robotti-Matoraneista.

Pakurak on tietoinen siitä, että Nidrek käyttää Magrutin saarta piilopaikkanaan, muttei ole paljastanut sitä muille Makutoille. Hän ei koe Nidrekiä haitaksi kokeiluilleen, eikä siksi viitsi vaivautua ilmoittamaan asiasta muille Makutoille.

Luonne Muokkaa

Pakurak on täysin omistautunut koneille, hän ei välitä juurikaan elollisista asioista. Tämä onkin antanut Magrutin harvoille asukkailla mahdollisuuden elää rauhassa.

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Pakurak on taitava rakentamaan koneita ja laitteita.
  • Voimat: Pakurak hallitsee kaikkia Makuta-voimia, vaikkakaan ei ole niissä kovin taitava.
  • Naamio: Pakurak kantaa Jaloa Jutlinia, koska ei ole viitsinyt etsiä luonteelleen sopivampaa Biomekaniikan naamiota.
  • Välineet: Pakurakilla on aseinaan Poratäristin ja piikikäs nuija ketjun päässä.

Esiintymiset Muokkaa

Ulxelaser Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki