FANDOM

Pelon sota on tämä tarina, joka kertoo monien henkilöien tapaamisesta. Siinä on vain neljä lukua.

Luku 1 Muokkaa

Lue ensin Destinys dwellersin luku 7

Tulales oli Tanman kanssa odottamassa Gerfä. "Missä hän viipyy?" Ilman ja Valon Toa Kysyi. "Tulithan sinä. Missä olit?" hän jatkoi. "Vakoilemassa veljeskuntaa. Siellä on monia vihollisia, Maan ja Tulen Toa sanoi." "Keitä?" Tulales kysyi. "Rahksheja, Exo-Toia, Makutoja ja Zivon." "Jaa, no missä loput ovat?" Lewru kysyi. "Tuolta he tulevat", Gerf vastasi. "Hyökätkää!" Tulales huusi. Brutaka. Olet häviöllä. Mitä teet? Vigtazär kysyi. Taistelen! Brutaka huusi. Teridax oli tulossa Destralille. Pian Miserix, Norik ja Pouks tulivat. Tulales, Lewru, Gerf ja loput tiimistä näkivät sen. Mitä haluat? Teridax kysyi. Ottaa taas veljeskunnan haltuuni.

Luku 2 Muokkaa

Teridax katsoi Miserixiä ja sanoi: Vai haluat sinä Veljeskunnan takaisin. Liian myöhäistä! Se on kuollut ja niin olet sinäkin! Teridax imi itseensä Miserixin. Aikaa ei ollut edes huutaa. Norik ja Pouks katsoivat vuorollaan toisiaan, vuorollaan Teridaxia. "Näettekö? Niin käy niille, jotka vastustavat minua." Pian kolmikko hyökkäsi Makutan kimppuun, mutta hävisivät. Yhtäkkiä armejia Sgarleja tuli paikalle. Te ette kuulu tänne. Häipykää! Teridax ei uskonut heitä, vaan hyökkäsi. Tosin hän ei pärjännyt kolmikolle. Yhtäkkiä tuntematon iso olento, joka kantoi kirvessauvaa ja kynsiä tuli paikalle. "Minä hallitsen täällä. Tajusitteko?" Tulales oli joutunut Sgarlien vangitsi. Tanma ja Gerf olivat valmiina. He eivät tosin tienneet, mitä tehdä. Pian kaikki hyökkäsivät toistensa kimppuun. Tosin kukaan ei voittanut Sgarleja ja Lerneocritasia. Sen jälkeen Atemer ja kolme Mantaa tuli apuun. Kukaan ei voittanut heitä ja Teridax oli kuollut. Tämä on loppunne!

Luku 3 Muokkaa

Brutaka oli pulassa. Hän ei mitenkään voittanut Vigtazäriä. Pian ulottuvuusportti aukeni. Kaksikko tippui Bara Magnaan. Siellä he näkivät Sgarlit. Mantat eivät hyökänneet vaan perääntyivät. Ne eivät olleet järkeviä. "Mantat ovat ehkä voimakkaita, mutta myös tyhmiä." Sgarlit eivät osanneet sanoa mitään. Pian tosin Brutaka näki jotain ihmeellistä. Hän näki itsensä Nuparun ja jonkun vihreän soturin kanssa. Missä me olemme? hän ihmetteli itsekseen. Pian hän tosin huomasi, että Vigtazär ei tullutkaan tänne. "Se petturi..." hän mutisi itsekseen. Brutaka jatkoi matkaansa. Tämä paikka oli outo. Kaikkialla oli paljon hiekkaa ja rakennuksia. Taivas oli musta. Kuka tätä paikkaa hallitsi? Mikä tämä paikka on? Nämä kysymykset häntä ihmetytti. Pian tosin nämä kolme henkilöä tuli hänen luokse. "Olen Gresh ja nämä ovat Brutaka ja Nuparu. Kuka sinä olet ja mihin ryhmää sinä kuulut?" vihreä soturi kysyi. Brutaka ei vastannut mitään. Tosin yhtäkkiä kolmikko hyökkäsi hänen kimppuun.

Luku 4Muokkaa

Brutaka ei voinut mitään kolmikolle. Niitä oli liian monta. Hän yritti ja yritti. Pian he repivät tämän naamion ja aseet ja veivät Mielisairaalaan. Siellä Brutaka istui. Hän ei voinut karata tai rikkoa seiniä. "Olen ansassa", hän mutisi itsekseen. Pian ulottuvuusportti aukeni. Sieltä tuli Vitok. "Outo paikka, mutta kai se on tyhjää parempi." hän sanoi. Pian hän näki Brutakan. Tämä pyysi tältä apua, mutta Vitok ei suostunut. Viidennen pyyntöyrityksen ja kahden murhayrityksen jälkeen, puoli-Skakdi suostui. He hakivat Brutakan naamion ja aseet ja lähtivät.

***

Tanma ja Gerf eivät voineet mitään Lerneocritasille, Sgarleille, Atemerille ja Mantoille. Kaksikko meni Roxtusiin. He olivat ansassa ja heidät vietiin vankilaan. Vankilassa oli muutama Vorox. Hienoa. Muutaman sekopäisen hiekkahirmun kanssa vankilassa. Voisiko paremmin mennä?

Tarina jatkuu Reign of Final Journey-saagassa...

HahmotMuokkaa

Makutan veljeskuntaMuokkaa

Tulalesin tiimiMuokkaa

Toa HagahMuokkaa

Sgarlien armejiaMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki