FANDOM

Qobi
Ei kuvaa
Matoran
Ryhmä Fe-Matoran
Arvonimi Mestaritakoja
Työ Käsityöläinen
Naamio Akaku
Tilanne Elossa

Qobi on Fabokilla elävä Fe-Matoran ja mestaritakojan arvonimen ansainnut käsityöläinen.

Elämäkerta Muokkaa

Fabokin Piirityksen aikana Qobin kotikylään, Fabokin läntisimpään kylään, hyökättiin. Pimeyden Metsästäjät tuhosivat lähes koko kylän, ja Qobi pakeni muiden Matoranien kanssa eteläisimpään kylään. Siellä Turaga Furek pyysi häntä takomaan aseita, ja Qobi susotui epäröityään.

Toa Wotorokin haavoituttua pahoin Beastin ja Makuta Nidrekin iskusta Qobia pyydettiin takomaan hänelle uusi haarniska, mutta hän valitti ettei kyennyt siihen.

Piirityksen loputtua Qobi muutti uudelleen perustettuun länsikylään, Fe-Koroon. Hän myös takoi Futorokin avulla elementtikeihään ehjäksi parannellen sitä hieman.

Luonne Muokkaa

Qobi on turhamainen, eikä halua takoa pienissä takomoissa vaan mielellään isoissa. Hän myös haluaa mahdollisimman paljon apulaisia ja parhaat mahdolliset välineet.

Kyvyt Muokkaa

  • Taidot: Qobi on todella taitava takoja, ja osaa tehdä melkein mitä vain oikeilla tarvikkeilla.
  • Voimat: Qobilla on Raudan elementtivoima, mutta hän ei voi käyttää sitä.
  • Naamio: Qobi kantaa itse takomaansa Akakua, johon hän on lisännyt itse teleskoopin.

Esiintymiset Muokkaa

Ulxelaser Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki