FANDOM

Rogul
Ei kuvaa.png
Pimeyden Metsästäjä
Ryhmä Malumin tiimi
Välineet Kanuuna, miekka, kynnet
Tilanne Erkaantunut Malumista, nykyään vangittu

Rogul on Malumin tiimin jäsen.

Elämänkerta Muokkaa

Rogul oli ennen Vortixx, mutta hän joutui Tyrmään, tapettuaan kaikki saarensa Vortixxit. Hän mutatisoitui ja tuli vahvemmaksi. Hän oli vähän aikaa Veljessaaslistaja, mutta erosi. Sen jälkeen Valon vartijat vangitsivat hänet.

Valon vartijat Muokkaa

Ollessaan Veljeshaamukunnan vankilassa, Rogul näki paljon henkilöitä. Hän ei puhunut heille mitään, vaan istui ja odotti. Pian Malum ja Poles tuli paikalle ja kertoi, että he kaikki olivat tulleet tiimiin (pakotettuina). Rogul ei aluksi pitänyt koko jutusta, vaan meinasi häipyä. Carug tosin pysäytti hänet ja heille tuli riitaa. Karal tuli auttamaan Carugia, mutta Malum ja Poles estivät riidan. Sen jälkeen heidän piti mennä etsimään asiaa, jolla pysäyttää VarjaGladiaattorien Veljeskunta, ennen sotaa. Rogul ei tiennyt mitään koko jutusta, vaan sanoi: Minulla ei ole tässä mitään asiaa. Joten voin häipyä. Malum ei pitänyt siitä, ja heidän riita jatkui. Pian sen jälkeen VarjoGladiaattorien Veljeskunnan hypnotisoitunut orja: Artewals hyökkäsi tiimin kimppuun. Kukaan ei meinannut pärjätä hänelle, mutta pian Malum ja Rogul yhdistyivät Rolumiksi ja tiimi lopulta voitti sen. Artewals palasi Agori-muotoonsa ja liittyi tiimiin. Tämä jatkuu pian...

Nykyään Muokkaa

Tehtävien jälkeen, hänet vietiin takaisin Tyrmään.

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Rogul hallitsi Varjoa Ilmaa ja Vettä ennen yhdistymistä. Hänellä oli myös muitakin taitoja, sekä hän oli nopea, voimakas ja älykäs. Sitten hän hallitsi vielä Tulta ja Salamaa.
  • Välineet: Kanuuna, miekka ja kynnet.

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki