FANDOM

Semorting
Kyborgi-Skakdi
Voimat Taistelu-meditaatio
Välineet Puukko, Puu-Seiväs
Arvonimi/Ammatti Metsästäjä, huhuja, että olisi Skakdi-sotalordi, Skakdi Sotalordien herttua
Ryhmä Skakdi Sotalordien Kunta, Nuin Puolustuskunta
Tilanne Elossa (vangittu?)

Semorting on Skakdi-lajin jäsen, joka kuuluu Nuin Puolustuskuntaan.

Kyborgina Muokkaa

Semorting löydettiin puolitajuttomana, puolikuolleena ja käden, oikean jalan polvesta menettäneenä. Pimeyden Metsästäjät löysivät hänet, mutta silloin eräs, Sagen, hyökkäsi Odinalle. Semorting ja osa Metsästäjistä nostivat mellakan, johtaen 3 Metsästäjän kuolemaan. Semortingille oltiin tätä ennen tehty puujalka, ja metallikäsi. Toa avusti Semortingin ja Metsästäjä-kapinoitsijat pakoon. Myöhemmin Garuus löysi heidät, ja liittyi Toan tiimin, sikäli jos tämä liittyisi Nuin Puolustuskuntaan. Toa liittyi, ja Semortingin ohtalosta ei tiedetä enää, mitä kävi.

Mutatisoituneena Muokkaa

Myöhemmin Semorting tapasi taas uudestaan Metästäjä kapinoitsijat, ja rupesi tekemään liittoumaa. Tämä liitto laajeni ympäri planeetan, mutta Mata Nuin Ritarikunnan toimeen panosta, liittouma lakkautettiin. Se jatkaa silti yhä toimintaansa, suunnitelemalla avaruuden planeettojen valtaamista. Semorting mutatisoitui matkalla avaruuteen. Hän löysi silti kummalisen planeetan, jossa taisteltiin. Mitä oli tapahtunut? Semorting otti siitä selvää, ja löysikin jotain, jolla pystyisi tuhoamaan monta järjestöä. Tällä planeetalla johti neljä järjestöä, jotka olivat:

Avaruus Muokkaa

Taistelu mantereella

Semorting joutui taisteluun suurella mantereella. Siellä taistelivat Nynrah-haamujen tykistöt, ja sen sisar-liitto, joka oli todellisuudessa Fe-Matoranien iskujoukot. Vastassa oli vihollisen suuret Saalistajat, joka sai nimensä siitä, kun se aloitti toimintansa tuhoamalla Raheja ympäri planeettaa.

Luonne ja voimat Muokkaa

Voima: 14/50
 
Ketteryys: 10/50
 
Sitkeys: 15/50
 
Älykkyys: 10/50

Nuin puolustuskunta
Jäsenet
Lefo | Wegering | Semorting | Niddi |Pokor | Garuus
Palvelijat
Nambor | Marenin | Sagen | Nemes

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki