FANDOM

"Shadorawos. Hän ei tiedä mitään. Onneksi hän on kuollut, mutta muut hänen tiimistään, eivät tee yhtään mitään.."
-Krika, Reign of Final Journey
Shadorawos
Ei kuvaa.png
Pimeyden Metsästäjä
Ryhmä Pimeyden Veljesaalistajat, Varjojen valtiaat
Välineet Elementtiprotodermis-sauva, Varjoprotodermismidak
Tilanne Elossa

Shadorawos on Pimeyden Veljesaalistajien johtaja.

Elämänkerta Muokkaa

Shadorawos oli samalta saarelta kuin veljensä Varjottu. He olivat tosi paljon yhdessä, taistelivat toisiaan vastaan ja tappoivat muita yhdessä. Kun Varjottu lähti, myös Shadorawos lähti. Hän tapasi ensimmäisenä Anvezecin ja ystävystyivät. Shadorawosin Midak tippui Sähköistyneeseen Protodermikseen ja muuttui Varjoprotodermismidakiksi. Pian hän löysi oudon sauvan, jonka hän otti. Kokeiltuaan sen voimia, kaksikko tajusi sen olevan arvokas. Pian Shadorawos teki ryhmän nimeltä: Pimeyden Veljessaalistajat. He keräsivät siihen monia jäseneniä ja tekivät voittoisan ryhmän. Myöhemmin Shadorawos lähti matkalle suojeliansa kanssa oudolle saarelle, missä oli outo linnake ja löysivät sieltä Pimeyden. Pimeyden Metsästäjä vei heidät Varjotun luo, missä veljekset kohtasivat. He olivat iloisia ja tekivät liiton, mikä auttoi kumpaakin monesti.

Nykyään Muokkaa

Kun Shadorawos suuttui Varjon Veljeskunnalle, hän nosti sodan heitä vastaan. Pian Anvezec toi Shadorawosille Garfopasin, joka liittyi suosiolla Veljessaalistajiin. Myös Darksonkin tuli ja Shadorawos mutatisoi kummatkin. Sitten Pimeyden Veljessaalistajat murskasivat Varjon Veljeskunnan ja hyökkäsivät Valon vartijoiden kimppuun.

Bara Magna Muokkaa

Shadorawos meni Bara Magnaan, missä hän päätteli löytävänsä jotain. Hän ei tavannut ketään ja käveli pitkään aavikolla. Sen jälkeen, hän löysi jotain kimmeltävää... sen jälkeen hän meni tajuttomaksi. Hän huomasi olevansa vankilassa. Myöhemmin hän kuoli, yrittäessään paeta vankilasta.

Uudelleenherääminen Muokkaa

Myöhemmin, Makuta Belgazar löysi Shadorawosin kuolleen ruumiin ja herätti tämän henkiin voimillaan. Shadorawos sai uuden haarniskan ja paranneltut aseensa. Hän liittyi sittemmin Varjojen valtiaisiin.

Tilastot Muokkaa

Voima: 47/50
 
Ketteryys: 46/50
 
Sitkeys: 48/50
 
Älykkyys: 49/50

Luonne ja ulkonäköMuokkaa

Shadorawos on hyvin älykäs ja hänen värit ovat: tummansininen, tummanvihreä, musta ja oranssi, sekä hopea. Hänen luonne on aika samanlainen, kuin veljensä, mutta ei aliarvioi koskaan vihollistaan, toisin kuin Vigtazär.

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Shadorawos osaa sauvallaan käyttää, mitä tahansa Protodermisiä tai muuttaa vihollisensa Protodermisin avulla, joksikin muuksi ja tehdä siitä hänen orjan. Hän osaa myös kopioida armejiansa voimat, sekä muuttua miksi tahansa Protodermikseksi. Muut kyvyt ovat samanlaiset kuin Varjotulla.
  • Välineet: Shadorawosin välineet ovat Elementtiprotodermis-sauva ja Varjoprotodermismidak.
  • Naamio: Ei ole.

Esiintymiset Muokkaa

Epäkanooniset Muokkaa

Aiempi VarjoGladiaattorien Veljeskunta
Aiemmat johtajat
Belgazar|Taferax
Aiemmat jäsenet
Tumer | Feragen | Desgrades | Shadorawos | Xanak | Feber | Taferax
Astop | Vigtazär
Aiempi armejia
Surexit | Bohxarit | Garax-Toat | Gorduk-kopiot | Mantat | Skalerat | Sgarlit

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki