FANDOM

Slitre
Slitre.JPG
Toa
Arvonimi Liukkauden Toa
Ryhmä Toa Hawa
Naamio Tasapainon naamio
Välineet Miekka
Tilanne Elossa
Elementti {{{toa_elementti}}}

Slitre on Toa Hawa -tiimin johtaja. Hän on kunnioitettu Liukkauden Toa Hawa Nuilla.

ElämäkertaMuokkaa

Slitre oli alun perin Ta-Hawassa asunut Liukkauden Matoran. Hawa Nuin ensimmäisen vapaussodan, jossa Toa Nasatren johtama Kaikkien aikojen tiimi vapautti Hawa Nuin, jälkeen tiimin jäsenet lähtivät eri saarille. Nasatre jäi Hawa Nuille ja luovutti Toa-voimansa luodakseen uuden Toa-tiimin, Toa Hawat, muiden tehdessä samoin toisilla saarilla.

Kuusi Matorania, joista Nasatre teki Toia, olivat Slitre, Vima, Eltraa, Mavathi, Kavani ja Mauti. Toisensa aiemminkin tunteneet henkilöt muodostivat Toa Hawa -tiimin. Vuosien kuluessa tiimi kamppaili Hawa Nuin puolesta, ja Slitre saavutti elävän legendan maineen.

Mutta toinen vapaussota oli käynnistymässä...

Voimat ja luonneMuokkaa

Slitre on rehellinen ja älykäs, mutta hän ei elementtinsä vuoksi voi vahingoittaa vihollisiaan suoraan ja joutuu kikkailemaan fysiikan ja liukkauden avulla saadakseen vihollisensa tyrmättyä.

Slitre kantaa aseenaan elementaalivoimien kanavointiin sekä fyysisiin hyökkäyksiin tarkoitettua miekkaa ja naamionaan Tasapainon naamiota, jotta hän ei itse liukastuisi hyökkäystensä takia.

EsiintymisetMuokkaa

Vapaussankarien hahmot
Matoran
Katalmu | Viento | Kontha
Toa Hawa
Slitre | Vima | Eltraa | Mavathi | Kavani | Mauti

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki