FANDOM

"Kuka idiootti meni keksimään kamerat.nykyään ei voi hoitaa ainuttakaan salaista tehtävää nuijimatta ensin sen paikan kameroita toimintakyvyttömiksi."'
-Sniper
Sniper
Olento
Liittoutuma Karzaka,Toat,Matoranit,Mata nuin ritarikunta
Välineet Tarkkuusnynrah
Voimat Maanjäristysten luonti
Naamio Pakari
Tilanne Elossa,Karzakalla.

Sniper on tuntemattomasta lajista oleva Mata Nuin ritarikunnan agentti ja salamurhaaja.

ElämänkertaMuokkaa

Ennen ritarikuntaaMuokkaa

Sniper eli lajinsa saarella kaukana,Odinan itäpuolella.Pimeyden metsästäjät hyökkäsivät ennenpitkää saarelle tuhoten sieltä jokaisen,paitsi Sniper pakeni veneellä pois saarelta.Vene ajelehti Odinalle,jossa raivasi voimillaan tiensä läpi.Saarelta asevarastosta hän löysi Nynrah-tykin ja pakeni Syöksylaudalla,jonka ryösti metsästäjien tukikohdasta. Hänen peräänsä lähti joukko pimeyden metsästäjiä,ja kun hän lensi Daxialle,tietämättä että se on ritarikunnan tukikohta,pimeyden metsästäjät hyökkäsivät hänen kimppuunsa.Lurker melkein tappoi Sniperin,mutta metsästä ilmestyi Tummanpunahopea olento,tulitti nynraheilla ja voitti metsästäjät hienoilal taisteluliikkeillä.Hän esittäytyi Trinumaksi ja kertoi muutakin.Pian Sniper oli liittynyt ritarikuntaan ja harjoitteli taisteluliikkeitä ja tarkka-ammuntaa Trinuman opetuksessa.

PalkkionmetsästäjänäMuokkaa

Sniper hoiteli useita tehtäviä vuosien aikana ja hänestä kehkeytyi varsinainen elävä legenda,joka oli alansa paras.Sniper toimi myös palkkionmetsästäjänä,ja aina kun ei ollut ritarikunnan tehtäviä hoidettavana,hän teki muiden antamia tehtäviä.Hän tunkeutui muunmuassa Radakin Codrakvarastoon,36 kameran,7 liikkeenpaljastimen,13 erikoislukon ja 17 laserin ohi ja auttoi Matoroa räjäyttämään Erään mielipuolen ja Radakin salakuljetuslaivan.

Karzakan suojelijaMuokkaa

Oudon otuksen hyökkäilyn jälkeen Sniper määrättiin suojelemaan Karzakan saarta.Hän rakennutti Tukikohdan Karzakan saaren alle,kaivoksien lähelle. Luolan tietokoneilla Sniper valvoi satelliitilla saarta,ja piti huolen että tunkeilijoita ei saarelle tullut.

Karzakan sotaMuokkaa

Kun Pimeä miekka hyökkäsi Karzakalle,Sniper oli heti Aloitustaistelussa mukana,tuhoten vihollisten joukkoja Aluksellaan. Lopputaistelun aikana hän oli myös komentajana,ja ohjasi koko sodan ajan hävittäjämatoranien lentuetta,jotka kaikki lensivät syöksylaudoilla.

Voimat ja luonneMuokkaa

Sniper on hyvin nopea ja ketterä liikkeissään.Hän on tarkak ampuja,ja saa ammuttua täysosuman jopa voltissa.Sniper valmistui mata nuin ritarikunnan parhaaksi ampujaksi,ja osaa liikkua hyvin hiljaa ja huomaamatta.Kokonaan mustan haarniskansa takia häntä on vaikea nähdä pimeässä.Hän on hyvä ampuja viritellyllä nynrahillaan,ja on myös hyvä lentäjä. Sniperin naamio,Pakari takaa hänelle hyvät voimat tilanteessa kuin tilanteessa.Hän on luonteeltaan harkitseva ja pitää vakoilu ja tarkka-ammunta tehtävistä.Hän on kiinnittänyt nynrah-tykkiinsä pienen terän ja irroitettavan,parisenttisen terän jossa on lamaannuttavaa myrkkyä.

Esiintymiset Muokkaa

Ulxelaser Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki