FANDOM

Spiriak
Makuta
Määrätty sijainti Karax Nui
Naamio Jutlin
Välineet Varjokanuuna ja terät
Tilanne Elossa,kadoksissa

Spriak on Spiriahin näköinen makuta.

ElämänkertaMuokkaa

Ennen suurta mullistustaMuokkaa

Spiriak oli Spiriahin kanssa jatkuvasti kilpailussa kumpi loi parempia Raheja,jonka Spiriak yleensä voitti. Hän kehitteli raheja normaalisti,ja kun Miserix karkoitettiin,Spiriak siirtyi Asumaan Karax nuin vuoristoon kauas Destralista.Hän teki ennen suurta mullistusta yhden veljeskunnan tehtävän,ja teki Makutoiden puolelle tulleen Blakarin kanssa Nui-kivestä viritellyn kiven,joka unohtui Zakazilla sijaitsevaan laboratorioon.

KaksoisagenttiMuokkaa

Spiriak oli vähän aikaa suuren mullistuksen jälkeen Pimeyden metsästäjien kaksoisagentti,mutta hänet huomattiin,ja erotettiin molemmista järjestöistä.Spiriak pääsi kuitenkin tapettuaan paljon pimeyden metsästäjiä takaisin veljeskuntaan.

Hyvän ja pahan välilläMuokkaa

Matrozin tapaan Spiriakistakin tuli osittain hyvä,kun hän ei edes asunut lähelläkään makutoita.Hän tutustui jostain ihmeen syystä Matoroon ja hän ystävystyi jään toan kanssa.

Voimat ja luonneMuokkaa

Spiriak on hyvin älykäs ja kunniantuntoinen kuin myös mielikuvituksellinen(tätä todistaa esimerkiksi se,että hän loi kerran rahin jolla oli yksi kymmenen metrin jalka ja kolme päätä).Hänellä on muiden makutoiden tapaan Varjon elementtivoimat,42 rakshivoimaa ja kraatojen tuottamiskyky.Spiriakilal on siivet joilal hän voi lentää lyhyitä matkoja.Naamiona hänellä on Jutlin ja käyttää sitä usein vihollisen aseiden mädännyttämisene.Pääaseena spiriakilla on Varjokanuuna,Midakin varjoversio.Hänen muita aseita ovat terä häänä päässä ja toisessa kädessä olevat pitkät kynnet.

TriviaaMuokkaa

  • Spriak sekoitetaan usein spiriahiin,johtuen samankaltaisesta ulkonäösstä ja nimestä.

Pimeä miekka
Elossa
Radak | Gaggulabio | Drack | Xitorxin henkivartiokaarti | Crystax
Entiset
Spiriak | Blakar | Darkos | Xitorx

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki