FANDOM

"Eräs outo Glatorian tuli Tuliheimoon. Hän halusi yleensä rahaa ja teki vain voittaakseen Glatorian-mestaruuden."
-Jalar, Bara Magnan taistelut
Straduk
Ei kuvaa.png
Glatorian
Heimo Tuli
Aseet Thornax-laukaisin, Tulikirves
Tilanne Kuollut

Straduk oli outo ja kunninanhimoinen Glatorian, joka halusi koko ajan rahaa, ja Glatorian-mestaruutta.

Elämänkerta Muokkaa

Straduk asui Bara Magnassa erakkona, kunnes liittyi Tuli-heimoon. Hän halusi voittaa koko ajan, mutta yleensä hävisi. Kerran hän oli Branaria vastaan, mutta hävisi. Hän suuttui siitä ja rupesi riehumaan. Hänet erotettiin Tuli-heimosta ja hän siirtyi erakoksi asumaan taas. Kun Belgar ja Taregen etsivät Suuria olentoja, he joutuivat puuhun vangeiksi. Kun he pyysivät Stradukilta apua, tämä kysyi: Maksatteko ja kuinka voitte auttaa minua? Kaksikko ei suostunut ja Straduk häipyi. Straduk myöhemmin tutstui Ulariin ja Sragoniin. He kysyivät häntä kaksikon mukaan ja Straduk suostui, jos saisi palkkaa. Sragonin kuristettua häntä hetken, Straduk tuli heidän mukaan. Kun he tulivat Matoran-universumin sisään, heidän vastaansa tuli Ehlek ja hänen lajinsa. Paikalle saapui MetalLesovikk, joka auttoi kolmikkoa häätämään olennot pois. Pian paikalle tuli 17 Sgarlia. Straduk hoiteli kaksi niistä. Sen jälkeen, he menevät Matoran-universumiin, Teridaxin jalan kautta. Paikalle tosin tulevat Lämpönäön Rahksheja, jotka rupevat ampumaan heitä voimilaan. Kolme niistä osuu Stardukiin, mitkä tappavat hänet.

Luonne Muokkaa

Straduk oli rahanhimoinen ja suuttuu helposti.

Kyvyt Muokkaa

Tilastot Muokkaa

Voima: 16/50
 
Ketteryys: 9/50
 
Sitkeys: 13/50
 
Älykkyys: 10/50

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki