FANDOM

"Me tarvitsemme apua. Joten lähdetään etsimään sitä."
-Taregen, Luku 1

Suurien Olentojen etsintä, on tarina, joka kertoo Taregenin ja Belgarin matkasta, kun he etsivät Suuria Olentoja.

Luku 1 Muokkaa

Taregen ja Belgar rakensivat Atero Magnaa. Yhtäkkiä se ei meinannut pysyä pystyssä. "Me tarvitsemme apua. Joten lähdetään etsimään sitä." Taregen sanoi. "Mieti nyt vähän. Kuka meitä auttaisi?" Belgar kysyi. "Suuret Olennot! Ne auttavat meitä." Taregen vastasi.

Pian paikalle tuli Glatorian. Hänen nimensä oli Humager. "Mitä sinä oikein ajattelet? Eivät ne teitä ehdi auttaa. Kysykää meiltä apua!" Glatorian sanoi. Ehkä voisimme auttaa, mutta en ole siitä varma. Sininen Glatorian sanoi. "Targal. En ole oikein varma siitä." Humager sanoi. Jos te olette siitä sitä mieltä, minä ja Belgar lähdemme etsimään apua! Taregen sanoi.

Sitten Kaksi Agoria lähti etsimään Suuria Olentoja. "Onnistuvatkohan he?" Targal kysyi. "En tiedä, mutta ehkä he törmäävät Vortexiin. Ehkä hän auttaa."

Mutta kukaan ei tiennyt kaukana Roxtusissa olevan Tumerin juonia. "Vai luulevat he löytävänsä Suuria Olentoja? No sehän nähdään!"

Hahmot Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki