FANDOM

Taisteluni pahaa vastaan
Ei kuvaa.png
Fan Fiction
Kirjoittaja(t) Käyttäjä:Ulxelaser
Muoto Ei tiedossa
Lajityyppi Seikkailu
Julkaisu En muista
Tilanne Kirjoitettu
Soo-rii, EI OLE!!

Taisteluni pahaa vastaan on tämä tarina joka perustuu Daxvigasorin elämänkertaan. Aiemmat tarinat ovat Elämänkertani ja Makutojen Voitto. Seuraava tarina on Valon, Varjon, Elämän ja Kuoleman taisto.

Luku 1 Muokkaa

Dax odotti Potlaa Omega Nuilla. Hän ei tiennyt mikä tekisi mutta oli Av-Matoran.

"En voi uskoa että Makutat tuhosivat kotimme. Siltikin Vega, voisit olla nopeampikin. olet Ga-Matoran," Dax sanoi.

"Niin mutta Potla voisi myös puollustaa eikä vain taistella. Sitä paitsi olen vartija en juoksija," Vega sanoi.

"Tiedän, tiedän! Olisi pitänyt puollustaa. Mutta me lähdemme," Potla sanoi.

Yhtäkkiä keltaviolettimusta Makuta hyökkäsi kolmikon kimppuun.

"Taistelkaa!" Dax huusi mutta Makuta oli liian voimakas.

Heittäen Potlan ja Veganin Makuta vei Daxin olennon luo joka kysyi: Tiedätkö kuka olen? Olen Vigtazär ja tuo tuossa on Rapdoxser. Saimme sinut ja nyt Garma hoitelee sinut.

"Niinkö se Garmako jonka voitin viime vuonna?" Dax kysyi.

"Älä isottele!" Garma huusi. "Sitä paitsi Sinä ja minä olemme verivihollisia kuten Photok ja Radiak ennen olivat."

"No, lopettakaa! Dax sinä olet nyt Varjo-Matoran," Vigtazär sanoi.

Luku 2 Muokkaa

Herättyään Vega ihmetteli missä Dax on.

Hän sanoi Potlalle: "Herää! Dax on kadonnut!"

"No etsitään hänet," Plota sanoi. "Pyytäkäämme apua Skerdeiltä."

"Ei käy! Ne tappavat meidät," Vega sanoi.

Skerdejen kuninkaan: Neskradin luona:

"Skerdet ja Skalera! Hyökätkää!" Neskrad huusi.

"ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!" Vega huusi.

Samaan aikaan areenalla:

"Voin tappaa sinut ja sen teenkin," Garma sanoi.

Yhtäkkiä hän teki lumimyrskyn ja Dax lensi kauas.

"No? Kumpi voitta?" Garma kysyi pitäessään kynsiään Daxin kaulalla...

Luku 3 Muokkaa

Taisteltuaan monia Skerdejä vastaan Vega huusi: Neliö. Hän teki kopioitaan vedestä ja Potla kivestä ja kasvillisuudesta. Tapettuaan niiden avulla Skerdet Mantat hyökkäsivät. Hävittyään niille Vega ja Potla vietiin Neskradin luo. Vangitkaa!!! hän huusi. -No, vankilasta ette karkaa. Ehkä jotkut pelastavat meidät. Yhtäkkiä Varjo-Tiimi tuli ja he tappoivat vartiat. Tulkaa!! Ei ole aikaa. huusi Tridaxia ja miekkoja käyttävä tyttö. Garma ei hellittänyt otettaan. Tapan sinut nyt. Hän huusi. Enpä usko, Dax sanoi ja löi tätä miekallaan. Hän lähti mutta Shaga tuli ja löi häntä. -Yrititkö karata? Hän kysyi. Älä luulekkaan sillä kyllä minä sinut hoidan. Meillä on muuten panttivankeja, jos yrität karata. Shaga sanoi. Hän jätti kolmikon Zeron luo joka muuttui Daxin ystävän muotoon. Olet täällä. Dax sanoi. Olet sankari. Vega sanoi Daxille. Yhtäkkiä ystävä muuttui Gahresin muotoon. Kuka tietää? Ehkäpä. hän sanoi.

Luku 4 Muokkaa

Mitä haluat? Dax kysyi. En mitään, mutta tiedätkös? Kuulun Varjon Veljeskuntaan ja tehtäväni on vangita teidät kaksi. Gahres sanoi. Ketkä kaksi? Vega kysyi. Sinut ja Daxin. Potla! Sinä seuraat minua. Gahres sanoi. Vangittuaan Daxin ja Vegan vankilaan hän ja Potla lähtivät poispäin saarelta. Minne menemme? Potla kysyi. Ole hiljaa!!! Tämän on salainen tehtävä. Kuolet, jos epäonnistut. Tajuatko? Gahres sanoi. Jotenkuten. Mutta kysyn taas: Minne menemme ja mikä se tehtävä on? En edes halua tehdä sitä. Potla sanoi. Jos et tee sitä, kuolet kamalasti! Sitä paitsi et varmaan halua taas vankilaan. Vai haluatko? Gahres kysyi. E-en. Mutta olen vain Matoran. Minulla on vain pienet elementtivoimat ja kahdet terät. Potla sanoi. Ei niin mutta koet muutoksen. Et tiedä yhtä asiaa minkä kohta saat tietää. Gahres sanoi.

Luku 5 Muokkaa

En voi uskoa tätä. Menetimme Potlan ja olemme vankilassa. Huonoa tuuria. Dax sanoi. Hys,hiljaa! Garma on tuossa. Sulata kalterit hiljaa ja sitten paetaan. Sulatettuaan kalterit Dax pääsi pois sieltä, mutta Vega ei. Garma pysäytti hänet ja hän joutui pois. En voi auttaa häntä, mutta voin paeta. Dax sanoi lähdettyään saarelta Dax kohtasi olennon, joka oli kuin Toa muttei ollut se. Kuka olet? hän kysyi. Olen Vogjas ja autan sinua. Olento sanoi. Missä Potla on? Dax kysyi. Hän on Gahresin kanssa. Näet hänet kohta. Vogjas sanoi. Löydettyään Gahresin ja ison Toan joka näytti Potlalta. Dax kysyi: Potla? Sinäkö siinä? Dax kysyi. Kyllä! Potla vastasi. Meidän pitää tappaa Vigtazär ja Ferdgon. Se on tehtävämme. Potla sanoi. Niinkö? Dax kysyi. Jep. Vien teidät saarelle mistä löydätte Ferdgonin. Ei hätää. Kaikki selviää kyllä, vaikka siellä on monia Raheja,Hirviöitä ja Pimeyden Metsästäjiä. Vogjas sanoi. Taistelette niitä vastaan kunnes: joko kuolette tai tapatte Ferdgonin. hän jatkoi.

Luku 6 Muokkaa

Okei, en ymmärrä. Jos tapamme hänet niin loput armejiasta tappaa meidät. Dax sanoi. Ehkä, mutta meidän pitää tehdä kunnolla töitä että pääsemme linnoitukseen.hän jatkoi Tiedän yhden jutun jolla pääsemme sisään. Potla sanoi. Minä menen Vigtazärin luo ja sinä menet Ferdgonin luo. Okei? Dax kysyi. Hyvä on, mutta te myös vapautatte Vegan. Potla sanoi. Vigtazär, toin vankeja johtajani, Gahres sanoi. Vie se Uziille. Hän on nykyinen johtajamme. Uzi, mitä teemme vangille? Gahres kysyi Jätä se minulle. Kappas. Pomon poika. Vihdoinkin. Se pikku Varjo-Matoran alistuu minun tahtooni. Sitä paitsi Dax, tiedätkö mikä on kuolemaa kamalampi kohtalo? Uzi kysyi.

Luku 7 Muokkaa

Yksi asia oli varma mitä Dax ajatteli. Kuolema! Vogjas makasi tajuttomana sellissä. Tosin kyllä hän pystyi pakenemaan mutta miten hän harhauttaisi Mykxoria? Hyvä on! Mitä haluat? Olen valmis mihin tahansa, Dax sanoi. Imen vain kaikki energiasi ja sitten tapan sinut ja Megabotaraxin. Yhtäkkiä Megabotarax tuli armejiansa kanssa Uzin kimppuun. Uzi käski armejiansa hyökätä Megabotaraxin kimppuun ja sota alkoi. Ensiksi tehtiin johtajien tehtävä. Kun jompaankumpaan tuli raapaisu sota alkoi. Kumpaankin osui yhtä aikaa ja sota alkoi kunnolla. Dax meni vapauttamaan Vegaa ja Vogjasia ja sitten he häipyivät. Kuitenkin kun he palasivat tukikohtaan jotkut servanteista olivat menneet. Mutta pian Dax oli yhtäkkiä katosi. Kun Dax heräsi outo olio oli hänen edessään Yrititkö paeta? se kysyi.

Luku 8 Muokkaa

Dax katsoi oliota silmiin. Se oli inhottava. Oen ehkä inhottava mutta se ei estä minua tappamasta sinua, se sanoi. Kuitenkin Daxilla ei ollut mahdollisuutta paeta eikä mikään tai kukaan voisi auttaa, tai niin hän ainakin luuli. Yhtäkkiä tuntematon Toa joka se ei ollut Tuli auttamaan häntä. Se taisteli oliota vastaan hienosti ja lopulta iski tätä salamalla mikä tappoi olion heti. Kuka olet? Dax kysyi. Olen Vogsabudax. Et kyllä haluaisi tietää, mutta on pakko. Minä olen tulevaisuuden sinä. Myöhemmin pelastat menneisyyden itsesi. Muuta en voi kertoa. Se sanoi. Yhtäkkiä se katosi yhtä nopeasti miten oli tullut. Dax jäi vain seisomaan mutta meni sitten pois. Olen valmis sotaan, hän sanoi.

Luku 9 Muokkaa

Dax oli valmis. Hän lähti sotaan servanttien kanssa. Minne menemme? Dekpu kysyi. En tiedä. Tiedän vain sen että Ignika on saatava hinnalla millä hyvällä! Dax sanoi. Niinkö? Luulempa vain että tämä on kova taisto, Dekpu sanoi. Ja se oli kova taisto. Mykxor oli saanut Ignikan ja pisti sen päähänsä. Hahahaa! Hän huusi. Vaikka Dekpu,Mazeka ja Itok yrittivät saada sitä, Makutat estivät heitä. Taistelu oli tiukka. Myös Vigtazär tuli sinne. Kun Megabotaraxin veli tuli sinne hän otti Ignikan. Kuitenkin Mykxor piti miekkaansa Megabotaraxin kaulalla niin että Deskradin piti antaa se hänelle. Sitähän minäkin, Uzi sanoi. Olet ehkä vahva ja nopea, mutta veljesi on heikkoutesi. Kun Uzi pani sen päähänsä se räjähti. Uzi menetti ruumiinsa ja palasi tukikohtaansa. Uzin poika Mykxor kuoli, kun Krika tappoi tämän. Siitä ei ollut mitään vastusta. Hänen aseensa oli yhtä hyödytön kuin itsekin. Krika sanoi. Yhtäkkiä Uzi tuli Mykxorin ruumiissa taistelemaan meitä vastaan. Sitä ennen meidän piti käskeä armejiamme perääntymään. Nyt tai ei koskaan Dax. Liittoudutaan! Megabotarax sanoi.

Luku 10 Muokkaa

"Liittouduin Megabotaraxin kanssa. Pahimman viholliseni kanssa! Mutta on pakko," Dax ajatteli.

Hyökkäsimme yhdessä Megabotaraxin kanssa. Ehdotin että tekisimme Valo ja Varjo Elementti novaräjähdyksen, mutta Megabotarax sanoi:

"Jos hän kuolee vahingoitun pahasti."

Kuitenkin Megabotarax sai idean. Mennään menneisyyteen ja muutetaan aikaa niin ettei Mykxor tiedä kostavansa meille. Ja niin me teimme. Vain me kaksi muistamme sen mutta Mykxor oli yhä kuollut. Kukaan ei tiedä miksi, mutta minä ja Megabotarax erosimme. Olimme hyvä tiimi. Yhtäkkiä Megabotarax hyökkäsi ilman varoitusta. Jatkuu Valon,Varjon,Elämän ja Kuoleman taistossa...

Hahmot Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki