FANDOM

Takahuller
Matoran
Ryhmä Ta-Matoranit
Ammatti Tuntematon
Naamio Voimaton Huna
Toa
Ryhmä Valon vartijat; Toa Ultranuvika
Arvonimi Tulen ja Valon Toa
Elementti Tuli, Valo
Naamio Suuri Arthron
Välineet Miekka, kaksi Cordak-tykkiä olkapäällä
Tilanne Elossa

Takahuller on entinen Matoran ja on nykyään Toa.

Elämänkerta Muokkaa

Kun Takahuller oli Matoran, hän oli kova seikkailija. Kun Potla ja Dax tulivat hänen luokseen, hän tutustui uuteen asukkaaseen. Myöhemmin hän tapasi viisi Matorania: Gahli, Lengu, Koporo, Onuru ja Pohewa. He löysivät kuusi Toa-kiveä ja menivät temppeliin ja muuttuivat Toiksi.

Toa Muokkaa

Kun Takahuller ja viisi muuta Matorania oli muuttunut toiksi, he keksivät ryhmälleen nimen: Toa Ultranuvika. Pian he huomasivat uudet aseet, naamiot ja panssarit. He ryhtyivät heti töihin. Sitten he lähtivät suojelemaan Nesdriaa. Myöhemmin heidän piti lähteä etsimään Ignikaa. Sen jälkeen, kun he olivat löytäneet sen, Makuta-tiimi hyökkäsi heidän kimppuun. Sen johtajana oli Anrad. Takahuller taisteli häntä vastaan. Taistelun päätyttyä, kaikki huomasivat oudon jutun... Tämä jatkuu pian...

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Matoranina, Takahuller ei hallinut oikein mitään. Toana, Takahuller hallitsi Tulta ja Valoa, koska Takahullerin Toa-kiven puolikas oli Valon Toa-kivi.
  • Naamio: Matoranina, Takahullerin naamio oli voimaton Huna. Toana taas naamio oli Arthron.
  • Välineet: Toana Takahullerin välineet olivat kaksi Cordak-tykkiä ja miekka.

Tilastot Muokkaa

Voima: 14/50
 
Ketteryys: 12/50
 
Sitkeys: 12/50
 
Älykkyys: 16/50

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki