FANDOM

Talig
Ei kuvaa.png
Matoran
Ryhmä Av-Matoranit
Arvonimi Ei tiedossa
Työ Ei tiedossa
Naamio Olmak
Tilanne Muuttunut

Talig
Ei kuvaa.png
Toa
Arvonimi Valon Toa
Ryhmä Tulalesin tiimi
Naamio Olmak
Välineet Valon sauva
Tilanne Henki kuollut ruumis Darksonin kanssa Talirksoniksi
Elementti Valo

Elämänkerta Muokkaa

Talig oli Av-Matoran Karda Nuilta. Hän monesti lenteli siellä, kunnes päätti etsiä seikkailuja. Talig lensi pitkän matkan ja löysi Bara Magnan, missä hän löysi Turagan, joka kertoi hänelle tulevaisuutensa. Turaga sanoi: Sinusta tulee hyvä Valon Toa, mutta yhdistyt ja menet pimeän puolelle. Talig ei uskonut sanakaan ja lähti Fukulon ja kumppaneiden mukaan. Sitten Talig huomasi oudon esineen, mistä tuli energiaa. Hän otti sen ja muuttui Toaksi.

Toa Muokkaa

Hän lähti ja kulki taas pitkän matkan, kunnes tapasi Tulalesin, joka taisteli Tymetiä ja Darksonia vastaan. Talig hyökkäsi Darksonin kimppuun. Hän heitti tähän Valo-Rhotukan ja Varjon Toa lensi seinään. Darkson heitti Varjo-Rhotukan, mikä lennätti taas Taligia. Taistelua käytiin pitkään, kunnes Tuntematon olento yhdisti Taligin ja Darksonin. Tulales yritti estää, mutta olento heitti häneen Rhorukan, mikä lennätti Tulen Toan seinään. Tymet yritti hyökätä ja sanoi: Vesi-voimilleni et pärjää mitenkään! Mutta olento teki Loitsun, mikä sai Tymetin menetttämään välineensä. Hän heitti Veden Toaankin Rhotukan. Sitten hän yhdisti Taligin ja Darksonin.

Talirkson Muokkaa

Kun yhdistelmä oli valmis, Talig ja Darkson hämmentyivät ja heittivät ValoVarjo-Rhotukalla olentoa selkään. Olento pyörtyi ja Darkson sai Taligin pimeän puolelle. Sitten Tulales haastoi heidät ja Tymet tarjoutui auttamaan Valon ja Varjon herraa. Tosin Talirkson teki taas ValoVarjo-Rhotukan, minkä hän heitti Tymetiin, ja Veden Toa kuoli siihen paikkaan. Sittem Talirkson lähti etsimään arvoisensa vastustajaa, tietämättään, että Tulales seuraisi häntä. Sitten Talig kohtasi vihollisen joka oli suuri. Sen nimi oli Kotarixes. Hän taisteli sitä vastaan Goskassa, mutta hävisi. Sitten Darkson syytti Taligia kaikesta ja heitti Taligin hengen pois ruumiista. Sitten Darkson käytti Talirksonin voimia, tappaakseen Valon Toan.

Kyvyt Muokkaa

  • Kyvyt: Toana Talig hallitsi Valoa ja pystyi esim. juoksemaan Valonnopeudella.
  • Naamio: Olmak.
  • Välineet: Valon sauva

Tilastot Muokkaa

Voima: 45/50
 
Ketteryys: 49/50
 
Sitkeys: 33/50
 
Älykkyys: 47/50

Esiintymiset Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki